راهنمای سفارت هلند و اخذ ویزای این کشور (تور ارزان هلند)

به گزارش طرفداران رونالدو، هلند یکی از کشورهای توریستی جهان واقع در شمال غرب قاره اروپا است که مقصد مورد علاقه گردشگران زیادی است. مرکز این کشور آمستردام نام دارد و جاذبه های گردشگری زیادی را در خود جای داده است. سفر به هلند ملزم به داشتن ویزا است، اما برای اخذ ویزای هلند به چه مدارکی احتیاج دارید؟ چطور باید قدام کنید؟ با این راهنمای سفارت هلند همراه خبرنگاران باشید:

راهنمای سفارت هلند و اخذ ویزای این کشور (تور ارزان هلند)

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

اطلاعات کلی از سفارت هلند

برای سفر به هلند باید ویزای هنلد را داشته باشید.

آدرس سفارت هلند در ایران: تهران، خیابان دیباجی شمالی، خیابان ارغوان غربی، شماره 60.

تلفن: 23660000

فکس: 23660190

ساعت کاری: ساعت کاری سفارت هلند برای خدمات مربوط به ویزا و اجازه اقامت روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4 بعدارطهر و روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 1:30 بعدازظهر است. اما این سفارت، در 24 ساعت شبانه روز و در تمام روزهای هفته به صورت تلفنی پاسخگویی می نماید.

چگونه می توان وقت سفارت هلند گرفت؟

برای اینکه بتوانید وقت سفارت بگیرید و یا هر کاری که به وسیله سفارت باید انجام گردد، باید به وسیله آنلاین و با فرستادن ایمیلی به آدرسی که خود سفارت معین نموده است، اقدام کنید. دقت کنید که حتما ایمیل تان باید به زبان انگلیسی باشد و به ایمیل هایی که به زبان فارسی باشد، جواب داده نمی گردد.

مدارک لازم برای اخذ ویزای هلند

بعد از اینکه ایملی فرستادید و از سفارت وقت گرفتید، در روزی که سفارت برای شما معین می نماید باید به سفارت هلند رفته و مدارکی که در پایین گفته می گردد را حتما همراهتان داشته باشید. دقت کنید که مدارکی که مورد احتیاج است و در پایین هم به آن ها اشاره شده است، احتیاجی به تایید دادگستری ندارند.

  • پاسپورتی که حداقل 3 ماه از تاریخ ورود اعتبار داشته باشد و حداقل هم 2 صفحه خالی داشته باشد.
  • عکس پرسنلی با سایز 35 در 45 میلی متر. این عکس باید رنگی با زمینه سفید و به صورت تمام رخ باشد.
  • ارائه شناسنامه، کپی های شنسانامه و ترجمه شناسنامه.
  • یک کپی از تمام ویزایی هایی که قبلا اخذ نموده اید (در صورت وجود)
  • شما باید بتوانید ثابت کنید که فقط دارید به قصد سرگرمی و گشت و گذار وارد خاک هلند می شوید و بعد از تمام شدن مدت مقرر، به کشور برمی گشت و برای اثبات آن ضروری است تا مدارکی را ارائه دهید که شامل: مدرکی که نشان دهد شما در هتل اقامت دارید، مدرکی که مدت زمان سفرتان را نشان دهد، گواهی حساب بانکی که مهر و امضا شده به وسیله بانک باشد که این گواهی ها شامل حساب های جاری برای 3 ماه اخیر برای نشان دادن گردش حساب و سپرده های بانکی اس که گردش حساب باید به زبان انگلیسی باشد. البته در صورت نداشتن گردش حساب می توان گواهی ای ارائه داد که فقط نشان دهنده موجودی باشد.
  • اصل و ترجمه سند مالکیت با تائیدیه دادگستری
  • ارائه اصل و همچین ترجمه ای از مدارک شغلی که برای مشاغل مختلف فرق دارد. مثلا پزشکان ضروری است تا پروانه مطب، پروانه دائم پزشکی و یا کارت نظام پزشکی شان را ارائه دهند.

برای وکیلان، ارائه پروانه وکالت کافیست.

افرادی که دارای شغل های دولتی هستند باید آخرین فیش حقوقی، حکم کارگزینی و نامه ای را ارائه بدهند که نشان دهنده مقدار حقوق دریافتی، مدت زمان اشتغال، مدت زمان مرخصی و لیستی از بیمه شان باشد.

افرادی که دارای شغل های غیر دولتی هستند باید در شرکتی که کار می نمایند، حتما گواهی اشتغال به کار را بگیرند و ارائه بدهند و به جز این مدرک، ارائه رزونامه رسمی این شرکت هم ضروری است.

برای افرادی که بازنشسته هستند، ارائه حکم بازنشستگی و آخرین فیش حقوقی ضروری است.

اگر برای خودتان کار می کنید و اصطلاحا خویش فرما هستید، حتما ضروری است تا جواز کسب و یا آگهی تاسیس را ارائه بدهید، به طور کلی چیزی که نشان دهنده این موضوع باشد و خویش فرماییتان را ثابت کند.

داشن آموزان و دانشجویان باید گواهی اشتغال به تحصیل ارائه بدهند.

  • گواهی سلامت پزشکی
  • ارائه پر شده فرم های درخواست ویزا

هزینه ویزای آلمان

هزینه این ویزا برای افراد مختلف به قرار زیر است:

بچه ها پایین 6 سال: رایگان

بچه ها بین 6 تا 11 سال: 35 یورو

بزرگسالان: 60 یورو

چند نکته از سفارت هلند

قبل از این که بخواهید اقدام به دریافت ویزا از سفارت هلند کنید باید که چند نکته را زیر نظر داشته باشید، دانستن این نکات به شما یاری می نماید تا بتوانید راحت تر ویزایتان را بگیرید.

  • برای این که بخواهید ویزای توریستی هلند را بگیرید باید حتما خودتان در سفارت حاضر باشید. این به آن معناست که شخص دیگری نمی تواند این کار رابرای شما انجام دهد.
  • برای اینکه بتوانید ویزای هلند را بگیرید، باید حداقل 3 ماه صبر کنید به این معنا که نزدیک ترین زمان برای اخذ ویزای هلند 3 ماه است.
  • سعی کنید حتما همه مدارکی که به آن ها اشاره شد را همراهتان حاضر داشته باشید به خصوص در روز وقت سفارت، و اگر توانستید هم حتما سایت سفارت هلند در ایران را بازدید کنید چون قوانین سفارت زود به زود تغییر می نماید که البته این مورد بیشتر در انواع دیگر ویزا دیده می گردد. در صورت یکه هر گونه کم کسری ای در مدارک ارائه شده بداشته باشید، نقصی مدرک می خورید و مجبورید دوباره درخواست ویزا بدهید.
  • در روز وقت معین شده که به سفارت رفتید، بهتر است هیچ وسیله اضافه ای همراهتان نبرده باشید.
  • در جریان باشید که مدارکی که در بالا گفته شد، همگی پیش سفارت هلندی می مانند.
  • بهتر است یک کپی از تمام مدارک دست خودتان هم باشد.
  • کپی مدرک هایی که ضروری است را نمی توانید در هر شکل و مقدار ای تهیه کنید. کپی از مدارکی که قرار است تا تحویل سفارت داده شوند حتما باید در برگه a4 باشد.
منبع: الی گشت
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1273

به "راهنمای سفارت هلند و اخذ ویزای این کشور (تور ارزان هلند)" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای سفارت هلند و اخذ ویزای این کشور (تور ارزان هلند)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفارت هلند و اخذ ویزای این کشور (تور ارزان هلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید