خط کشی های نو در جاده های مازندران

به گزارش طرفداران رونالدو، 890 کیلومتر از جاده های مختلف ارتباطی مازندران طی 7 ماه خط کشی شده است.

خط کشی های نو در جاده های مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقای ضریب ایمنی راه ها، و کاهش تصادفات جاده ای در مسیر های پُر تردد 890 کیلومتر از جاده های مختلف ارتباطی استان از ابتدای سال جاری تا خاتمه مهر خط کشی شده است.

او اضافه نمود: خط کشی راه ها که از ارزان ترین نوع علائم ایمنی محسوب می گردد، بطور مستقیم در دید راننده نهاده شده و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می نماید.

یمینی گفت:از آنجا که طی چند ماه گذشته شاهد اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت از سویی و امحا بسیاری از خطوط در سطح راه های استان از سویی دیگر بودیم اجرای نقوش ترافیکی درسطح راه های استان یکی از برنامه های لحاظ شده استان بود که در دستور کار نهاده شد.

او اضافه نمود: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیغام های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، درمقاطعی از محور های استان اجرا می گردد.

یمینی گفت: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راهها، راهنمایی وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش اندازه تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می دهند.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1488

به "خط کشی های نو در جاده های مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط کشی های نو در جاده های مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید