جای طرفداران مشهدی در ورزشگاه خالی بود

به گزارش طرفداران رونالدو، محمد نمازی در تبادل نظر با خبرنگاران اظهار کرد: آغاز لیگ برتر با یک برد شیرین مقابل تیم با شخصیت ماشین سازی همراه بود، این برد برای تقابل های بعدی ما مقابل رقبا به ما انگیزه می دهد.

جای طرفداران مشهدی در ورزشگاه خالی بود

مربی تیم فوتبال شهرخودرو بیان نمود: ما قبل از آغاز لیگ برتر تمرینات، بدنسازی و بازی های تدارکاتی خوبی داشتیم که نتایج آنها را در بازی دیروز دیدیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته جای طرفداران عزیز مشهدی در ورزشگاه خالی بود، گفت: در ادامه راه سخت و سختی داریم که امیدواریم با کوشش همه اعضا نتایجی در شأن تیم شهرخودرو به دست بیاوریم.

نمازی در پاسخ به این سوال که آیا سال جاری شهرخودرو می تواند با بازیکنانی که جذب نموده سهمیه آسیایی را کسب کند، گفت: هر تیمی کوشش می نماید که قهرمان لیگ گردد و یا حتی بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند، ما قول قهرمان شدن یا نشدن را به طرفداران عزیزمان نمی دهیم، اما قطعا کوشش کنیم تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

محمد نماری در انتها با بیان اینکه با تمرین، آینده نگری و عملکرد خوب و مناسب می توانیم در بالای جدول بمانیم، ابراز کرد: تیم های سختی در لیگ برتر هستند و تمام بازی های ما سخت و سخت هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 628

به "جای طرفداران مشهدی در ورزشگاه خالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جای طرفداران مشهدی در ورزشگاه خالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید