با این هوش مصنوعی موضوع بدهید، فیلم نامه تحویل بگیرید!

به گزارش طرفداران رونالدو، هوش مصنوعی نولان، یک ربات هوش مصنوعی است که از شما موضوع و عنوان فیلمنامه را دریافت می نماید و سپس یک فیلمنامه از موضوعی که شما درخواست نموده اید تحویل تان می دهد. این ربات هوش مصنوعی حتی قادر است تا از کلمات و جمله هایی که برای شما در فیلمنامه نوشته است، یک تصویر بسازد.

با این هوش مصنوعی موضوع بدهید، فیلم نامه تحویل بگیرید!

دنیای هوش های مصنوعی، هرروز غافلگیری های عجیبی برای ما دارد و هرچه می گذرد بیش از پیش کاربران را شگفت زده می نماید. این بار نوبت سینما و علاقه مندان به دنیای هنر است که از قدرت هوش مصنوعی لذت ببرند و یا حتی بترسند!

هوش مصنوعی نولان، یک ربات هوش مصنوعی است که از شما موضوع و عنوان فیلمنامه را دریافت می نماید و سپس یک فیلمنامه از موضوعی که شما درخواست نموده اید تحویل تان می دهد. این ربات هوش مصنوعی حتی قادر است تا از کلمات و جمله هایی که برای شما در فیلمنامه نوشته است، یک تصویر بسازد.

البته گفتنی است که این هوش مصنوعی در مراحل اولیه خود قرار گرفته است و ممکن است در ساخت فیلمنامه برای شما، کمی باگ داشته باشد. اما قطعا به وجود آمدن چنین رباتی قطعا در آینده می تواند دنیای فیلم و سینما را تحت تاثیر قرار دهد و از نویسندگان فیلمنامه بی احتیاج کند.

در ضمن هنوز معین نیست که این هوش مصنوعی ارتباطی به کریستوفر نولان کارگردان بزرگ سینما دارد یا فقط یک ادای احترام به این فیلم ساز مطرح و افسانه ای است؟

منبع: فرادید
انتشار: 16 فروردین 1402 بروزرسانی: 16 فروردین 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1555

به "با این هوش مصنوعی موضوع بدهید، فیلم نامه تحویل بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این هوش مصنوعی موضوع بدهید، فیلم نامه تحویل بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید