40 کتاب به مناسب 40 سالگی دفاع مقدس

به گزارش طرفداران رونالدو، 40 کتاب منتخب دفاع مقدس به مناسبت 40 سالگی دفاع مقدس توسط انتشارات شهید کاظمی عرضه خواهد شد.

40 کتاب به مناسب 40 سالگی دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، دفاع مقدس ذخیره غنی ای است که نظام اسلامی را در ابعاد گوناگون تقویت و بیمه می نماید. بنابراین آشنایی با ملاک ها و معیارهای آن برای حفظ و ادامه این راستا، خصوصاً برای نسل های جدید ضرورت دارد. مهم ترین رکن این آگاهی، شناختن و شناساندن ارکان اساسی جنگ به مخاطبان است.

امام بزرگوار(ره) در تبیین صندلی مهم شهدا فرمودند: همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دل سوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

و امروز چه زیبا این سخن قدسی امام راحل ظهور یافته که رویش هایی از جنس شهدا و آزادگان پدید آورده که در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام، شهد جان خود را فدا می نمایند.

همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، انتشارات شهید کاظمی ناشر پیشرو در چاپ و توزیع کتب دفاع مقدس و محور مقاومت، در راستای ترویج این فرهنگ غنی منتخبی از 40 کتاب دوران دفاع مقدس را به صورت ویژه در اختیار علاقه مندان و کتاب دوستان قرار می دهد.

باتوجه به شرایط بهداشتی و کرونایی و رفاه حال مخاطبان عرضه این 40 عنوان کتاب با تخفیف ویژه 20 درصدی و ارسال رایگان برای خریدهای بالاتر از 100 هزار تومان خواهد بود.

در این ایام خاص که چند و چون برگزاری یادواره های شهدا به دلیل شیوع کرونا در ابهام است و مردم خلوت بیشتری را تجربه می نمایند قطعاً طرح دفاع ماندگار می تواند مهمان خلوت این ایام مخاطبان عزیز و دوستاداران راه شهدا باشد.

علاقه مندان جهت تهیه کتب به صورت تکی و یا عمده می توانند به پایگاه اینترنتی نشر شهید کاظمی به نشانی https://nashreshahidkazemi.ir مراجعه و یا کلمه دفاع ماندگار را به سامانه پیامکی 3000141441 ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 539

به "40 کتاب به مناسب 40 سالگی دفاع مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 کتاب به مناسب 40 سالگی دفاع مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید