100 تیم از خراسان شمالی تا هفته هشتم در لیگ تندرستی حضور دارند

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، نخستین دوره لیگ تندرستی کشور با مشارکت 5 هزار هیات ورزشی و 60 انجمن کشور و 1500 کمیته استانی از هفته اول بهمن آغاز شده و تا خاتمه اسفندماه ادامه خواهد داشت.

100 تیم از خراسان شمالی تا هفته هشتم در لیگ تندرستی حضور دارند

در خاتمه هفته نخست این لیگ خراسان شمالی با 3636/56 امتیاز در صدر جدول واقع شده است و استان مرکزی با 911/11 و خراسان جنوبی با 400/51 در رده های دوم و سوم ایستاده اند.

جدول هفته نخست لیگ تندرستی

مجید جودت رئیس هیئت ورزش های همگانی خراسان شمالی از مشارکت مردم استان در لیگ ابراز رضایت کرد و گفت: از آغاز لیگ تا به امروز در قالب 57 تیم 30 نفره که هر یک از تیم ها را یکی از مربیان کمیته های متناظر تحت پوشش هیئت ورزش های همگانی خراسان شمالی هدایت و نظارت می کند در لیگ شرکت کردیم.

وی ادامه داد: برآورد اولیه ما برای مشارکت مردم در لیگ 200 تیم 30 نفره بود اما به دلیل شرایط کوهستانی استان خراسان شمالی و دسترسی سخت به اینترنت به 57 لیگ 30 نفره کاهش یافت. ان شاءالله تا هفته خاتمهی لیگ ما 100 تیم 30 نفره را در لیگ تندرستی ایران خواهیم داشت.

جودت حضور تمامی کمیته های متناظر هیئت ورزش های همگانی خراسان شمالی را در این لیگ از نقاط قوت هیئت استان بر شمرد و اضافه کرد: تمامی مسئولین کمیته های متناظر هیئت استان در این لیگ حضور دارند و هر یک از آنها 30 ورزشکار را تحت پوشش خود دارند.

وی اضافه کرد: اگر مسئله دسترسی به اینترنت برای عموم مردم استان تسهیل می شد، انتظار مشارکت بیشتری در این دوره از لیگ تندرستی ایران در استان خراسان شمالی بود. شرایط کوهستانی استان از یک سو و ضرورت توسعه زیرساخت های سایت لیگ تندرستی ایران جهت تسهیل بارگذاری ویدئو از سوی دیگر می تواند بستر مناسبی را برای مشارکت عموم مردم در این لیگ فراهم کند.

وی در خاتمه اضافه کرد: ما در تلاشیم تا موقعیت خود را در لیگ تندرستی ایران حفظ کنیم و از فدراسیون ورزش های همگانی به خاطر طراحی این لیگ تشکر می کنم و از تمامی مربیان عزیز هیئت که همراه هیئت استان هستند کمال تشکر را دارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 790

به "100 تیم از خراسان شمالی تا هفته هشتم در لیگ تندرستی حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 تیم از خراسان شمالی تا هفته هشتم در لیگ تندرستی حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید