گواردیولا:بین 2 نیمه در خصوص اخراج هشدار داده بودم، چگونه بعد از این عملکرد از بازیکنانم انتقاد کنم؟

به گزارش طرفداران رونالدو، پپ گواردیولا با وجود چند اشتباه بزرگ از عملکرد کلی تیمش رضایت دارد.

گواردیولا:بین 2 نیمه در خصوص اخراج هشدار داده بودم، چگونه بعد از این عملکرد از بازیکنانم انتقاد کنم؟

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا با وجود شکست 2 - صفر تیمش در خانه تاتنهام در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره بازی گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم اما این کافی نیست و علاقمندم بازیکنان سیتی سبک همیشگی خودشان را ارائه نمایند. چگونه باید بعد از این عملکرد از بازیکنانم انتقاد کنم؟ پس از بازی با کادر فنی سیتی و همسرم صحبت می کردم. اگر بگوییم نمایش سیتی بد بوده اشتباه بزرگی مرتکب شده ایم. شانس هایگلزنی زیادی ایجاد کردیم و حریف از معدود موقعیت هایش به گل رسید.

او در ادامه اضافه کرد: خوب بازی کردیم اما باختیم.آنها 2 شانس گلزنی داشتند و 2 گل به ثمر رساندند. حرف زیادی برای گفتن در خصوص عملکرد ندارم اما در نهایت نتیجه یعنی شما چند بار به گل می رسید و دروازه تان چند بار باز می گردد.این اتفاق مقابل منچستریونایتد هم رخ داد. آنها فرصت هایکمی ایجاد کردند اما ما تعداد زیادی موقعیت داشتیم و نتیجه نگرفتیم. برخی اوقات پذیرش شکست آسان نیست.اخراج زینچنکو اتفاق مهم بازی بود. اینکه بازی با 10 یا 11 بازیکن تمام کنید از نظر کیفیت تفاوت زیادی خواهد داشت. ما در خصوص این موضو ع در بین نیمه صحبت کردیم و به بازیکنان گفتم مراقب باشید اما اخراج زینچنکو خیلی سریع رخ داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 95

به "گواردیولا:بین 2 نیمه در خصوص اخراج هشدار داده بودم، چگونه بعد از این عملکرد از بازیکنانم انتقاد کنم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا:بین 2 نیمه در خصوص اخراج هشدار داده بودم، چگونه بعد از این عملکرد از بازیکنانم انتقاد کنم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید