گل محمدی: بعضی دنبال تعطیلی لیگ هستند تا فشار طرفداران را از سرشان باز نمایند، هیچ وقت به صراحت نگفتم استوکس را نمی خواهم

به گزارش طرفداران رونالدو، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ وقت به صراحت نگفتم استوکس را نمی خواهم و اگر او نخواهد به ایران بیاید با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

گل محمدی: بعضی دنبال تعطیلی لیگ هستند تا فشار طرفداران را از سرشان باز نمایند، هیچ وقت به صراحت نگفتم استوکس را نمی خواهم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی که صبح امروز به همراه شاگردانش برای تست کرونا به استادیوم شهید درفشی فر آمده بود در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مجوز استارت تمرینات به باشگاه ها داده شد ما هم طبق برنامه امروز به درفشی فر آمدیم تا تست کرونا بدهیم، همچنین تست خون برای اطمینان بیشتر. ان شاءالله از روز شنبه برای تمرینات استارت خواهیم زد. البته بازیکنان در چند وقت اخیر آمادگی خوبی داشتند و از تمرینات دور نبوده اند. من تعدادی از آنها را دیدم که در فرم خوبی به سر می بردند.

وی در ادامه اضافه نمود: بازیکنان ما حرفه ای بوده و خیلی مراقب خود هستند. فکر می کنم بیشتر آنها در حال حاضر در فرم مطلوب باشند. الان به ما یک ماه مهلت داده اند که فرصت خوبی برای تمرینات بهتر و بازی های تدارکاتی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این یک ماه زمان خوبی برای کسب آمادگی بهتر است و من ایرادی در آن نمی بینم. ضمن اینکه می توانیم حداقل چهار بازی محبت آمیز هم داشته باشیم.

گل محمدی در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان تیمش را شانس اول قهرمانی می داند یا اینکه هنوز هیچ چیز تعیین نیست، اظهار کرد: فوتبال با اتفاقات زیادی همراه است. نمی خواهم در ذهن بازیکنانم این تفکر وجود داشته باشد که صد درصد قهرمان هستیم، بلکه باید با جدیت تمام بازی های به جامانده را انجام دهیم. درست است که الان شرایط خیلی خوبی در جدول مسابقات داریم و با تیم های پایین جدول بازی داریم، اما همین تیم ها بسیار خطرناک هستند، چون برای بقا می جنگند. دوست ندارم هیچ بازیکنی از حالا تیم را قهرمان بداند، بلکه باید تلاشش را بیشتر کند.

وی درباره آخرین شرایط آنتونی استوکس نیز گفت: صحبت هایی که در خصوص این بازیکن اجرا شده، درست است. در واقع آقای پیروانی به همه بازیکنان خارجی تیم اطلاع داده است که به تمرینات برگردند. در خصوص بحث های حقوقی باید بگویم استوکس بازیکن تیم ماست و باید در تمرینات شرکت کند. ما برای این بازیکن پرونده ای باز نموده ایم که حتماً به آن رسیدگی خواهد شد. ضمن اینکه من هیچ وقت به صراحت نگفتم استوکس را نمی خواهم. قرارداد محکمی با استوکس بسته شده است و اگر نخواهد به ایران بیاید با مشکل جدی روبرو خواهد شد.

گل محمدی درباره اینکه از سوی برخی تیم ها گفته شده است که لیگ فقط به خاطر پرسپولیس ادامه پیدا می نماید، گفت: این حرف ها درست نیست. خیلی از مشاغل پرریسک در کشور فعال شده است و مردم مشغول به کار هستند. واقعاً تعجب می کنم چرا برخی علاقه دارند فوتبال تعطیل گردد! شاید برای اینکه خودشان زیر سؤال نروند! در واقع فشاری که از سوی طرفداران شان روی آنهاست را یک جوری از سرشان باز نمایند. اگر بخواهیم مثل آنها فکر کنیم باید منتظر واکسن کرونا باشیم و بعد لیگ را ادامه دهیم. در این صورت هم فوتبالیست ها و مربیان ضربه خواهند خورد و کلاً فوتبال کشورمان آسیب می بیند. شغل ما فوتبال است و خیلی از مشاغل پرریسک هم باز شده است. هیچ کس نمی تواند تضمین دهد که من کرونا می گیرم یا نه. فوتبال هم در کنار این قضیه وجود دارد و همه موظفیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: باید فضایی را به وجود بیاوریم که روحیه مردم هم تغییر کند و هیجان به مسابقات برگردد. مردم کشورمان مدت هاست که منتظر برگزاری بازی ها هستند. ما مربیان و بازیکنان همه زندگی مان فوتبال است و شاید فقط پنج درصد از این جمع شغل دیگری هم داشته باشند. از این فوتبال خرج زندگی مان را در می آوریم و فکر می کنم برخی ها دنبال تعطیلی لیگ نباشند و این توصیه من به آنهاست. اگر قرار باشد این فصل تعطیل گردد و از مرداد ماه فصل آینده شروع گردد آیا کسی تضمین می دهد که آن زمان ویروس کرونا نباشد؟ با این شرایطی که وجود دارد باید کنار بیاییم و نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

وی راجع به اینکه برخی تیم ها به نزدیکی مسابقات با یکدیگر اعتراض دارند، گفت: فشردگی مسابقات به بازیکنان فشار می آورد. البته برنامه ای ندادند و فکر می کنم پنج روز یک بار هم بازی باشد. از طرفی قانون پنج تعویض در فوتبال نیز تصویب شد. فکر می کنم این مسئله هم به تیم ها یاری کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 355

به "گل محمدی: بعضی دنبال تعطیلی لیگ هستند تا فشار طرفداران را از سرشان باز نمایند، هیچ وقت به صراحت نگفتم استوکس را نمی خواهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بعضی دنبال تعطیلی لیگ هستند تا فشار طرفداران را از سرشان باز نمایند، هیچ وقت به صراحت نگفتم استوکس را نمی خواهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید