گاف سحر قریشی و داشتن سلاح گرم !

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران: ویدیو جالب از سحر قریشی بازیگر زن مشهور درباره امنیت و سلاح داشتن و سوتی جالب او را ببینید.

گاف سحر قریشی و داشتن سلاح گرم !

سحر قریشی در یک برنامه اینترنتی در خصوص امنیت صحبت می کند. سحر قریشی در این برنامه سوتی می دهد. سحر قریشی می گوید که در خودرو شخصی خود سلاح سرد دارد. مجری این برنامه کیف شخصی سحر قریشی را بررسی می کند. آیا سحر قریشی اطلاع دارد که حمل سلاح جرم است؟

سحر قریشی یکی از مشهورترین بازیگران زن اینستاگرامی است که فعالیت تجاری خاصی در صفحه خود ندارد و فقط عکس و فیلم شخصی ارسال می کند.

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه

جالب است بدانید که از آن دسته از بازیگران است که در سکوت زندگی می کند و درباره هر اتفاقی که رخ می دهد اظهار نظر نمی کند ولی با این تفاسیر باز هم بازیگر جنجالی به تعداد می آید چرا که مصاحبه های جنجالی دارد. و معمولا در مصاحبه هایش به افراد که خودش انها را دشمنانش می نامد حمله می کند.

سحر قریشی یکبار ادعا کرد بازیگران زنی هستند که با عوامل تهیه فیلم شرط می کنند که اگر سحر باشه ما نیستیم ! این اظهار نظر او باعث به وجود امدن حاشیه های بسیار زیادی برای او شد و برخی از بازیگران زن مشهور واکنش نشان دادند.

آغاز فعالیت هنی سحر قریشی

قریشی کار بازیگری را از سال 1388 با بازی در فیلم سینمایی، لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان واز طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی گشت و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به معروفیت رسید.

بر خط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1108

به "گاف سحر قریشی و داشتن سلاح گرم !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاف سحر قریشی و داشتن سلاح گرم !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید