یاری شرکت های دانش بنیان ایرانی به طراحی و ساخت دستگاه های نوین

به گزارش طرفداران رونالدو، تهران (پانا) - متخصصان یک شرکت دانش بنیان ایرانی پیروز شدند برای نخستین بار در دنیا با طراحی و ساخت دستگاهی نوین(دستگاه هیگز)، روش درمانی جدیدی را کشف نمایند که بر اساس آن انواع بیماری های زنان و بخشی از بیماری های ارولوژی و فیزیوتراپی بدونه احتیاج به اتاق عمل، درد و بیهوشی در مطب پزشکان بسیار ساده و ارزان، درمان خواهد شد.

یاری شرکت های دانش بنیان ایرانی به طراحی و ساخت دستگاه های نوین

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

محققان این شرکت دانش بنیان پس از پنج سال کار تحقیقاتی و پژوهش و اجرای فازهای درمانی به این مهم دست یافته اندکه بر اساس آن هزبنه درمان برای انواع بیماری های زنان، فیزیوتراپی و ارولوژی به کمتر از 60 درصد کاهش خواهد یافت و متخصصان مربوطه با استفاده از این دستگاه در مطب، این دسته از بیماری ها را بدون احتیاج به جراحی و بیهوشی، انجام خواهند داد.

دستگاه هیگز می تواند به درمان بخش عمده ای از بیماران یاری کند به گونه ای که آنها را از اتاق عمل و جراحی بی احتیاج می نماید و در نهایت طول دوره نقاهت و هزینه های درمان بسیار کاهش پیدا می نماید.

انرژی دستگاه هیگز از مجموع تکنولوژی های مختلف روز جهان تشکیل شده و به عنوان یک اختراع جهانی ثبت شده و توانسته است تاییده لازم مثل سی ای اروپا رو کسب کند.

مراسم ارائه این روش درمانی امروز آدینه هشتم اسفندماه در مرکز درمانی مدآریا و با حضور بعضی از مقامات و متخصصان داخلی وخارجی بصورت کنفرانس وبینار و انجام درمان بصورت زنده، برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 805

به "یاری شرکت های دانش بنیان ایرانی به طراحی و ساخت دستگاه های نوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری شرکت های دانش بنیان ایرانی به طراحی و ساخت دستگاه های نوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید