کشف کالای 5 میلیاردی قاچاق در تهران

به گزارش طرفداران رونالدو، تهران (پانا) - رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از کشف 5 میلیارد ریال کالای قاچاق از مغازه ای در حوالی خیابان جمهوری اطلاع داد.

کشف کالای 5 میلیاردی قاچاق در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید راستی اعلام کرد: روز گذشته خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه ای در حوالی خیابان جمهوری، مقدار فراوانی کالای قاچاق دپو و جمع آوری نموده است، آنالیز موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران نهاده شد.

وی مطرح کرد: با شناسایی هویت مالک مغازه و نشانی دقیق آن تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و تعیین شد، خبر صحت داشته و مقادیر فراوانی تجهیزات رادیویی در این مکان دپو شده است.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: نتیجه تحقیقات اجرا شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل مغازه اخذ شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: در بازدید از داخل مغازه 70 عدد تجهیزات رادیویی فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف و متهم به قاچاق بودن کالاهای کشف شده معترف شد.

سرهنگ راستی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد نموده اند، اضافه کرد: کلیه اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران تحویل شد.

وی اعلام نمود: با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 761

به "کشف کالای 5 میلیاردی قاچاق در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف کالای 5 میلیاردی قاچاق در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید