پژوهش تازه دانشمندان درباره کرونا در محیط های شلوغ ، تقویت فرضیه انتشار کرونا از طریق ذرات معلق در هوا

به گزارش طرفداران رونالدو، نتایج یک پژوهش جدید نشان می دهد که در اتاق ها یا محل های شلوغی که امکان تهویه هوا در آنها وجود ندارد، ویروس کرونا زمان بیشتری در فضا باقی می ماند.

پژوهش تازه دانشمندان درباره کرونا در محیط های شلوغ ، تقویت فرضیه انتشار کرونا از طریق ذرات معلق در هوا

به گزارش خبرنگاران آنلان، ایرنا به نقل از بلومبرگ نوشت: این پژوهش، فرضیه انتشار کرونا از طریق ذرات معلق در هوا را تقویت می کند. محققان دو بیمارستان در ووهان چین ذرات شناور آلوده به ویروس کرونا را در فضای توالت های بیمارستان و اتاق هایی که کادر پزشکی لباس ها و تجهیزات حفاظتی را عوض می کنند، یافته اند.

نتایج این پژوهش روز دوشنبه منتشر شد اما در مورد احتمال انتقال کرونا از طریق ذرات آلوده معلق در هوا توضیحی نداد. محققان اعلام کرده اند که یافته های آنها اهمیت تهویه هوا، محدود کردن تجمع افراد و ضدعفونی دقیق محیط را یادآوری می کند.

از زمان شیوع کرونا در ماه های اخیر، انتشار این ویروس از طریق هوا یکی از موضوعات مورد بحث بوده است. در حالی که کرونا تا به امروز بیش از 3 میلیون نفر را در سراسر دنیا مبتلا کرده است، دانشمندان همچنان تلاش می کنند تا به اطلاعات تازه ای در مورد نحوه انتشار این ویروس دست پیدا کنند. همچنین بیش از 893 هزار نفر از مبتلایان بهبود یافته و حدود 209 هزار نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 299

به "پژوهش تازه دانشمندان درباره کرونا در محیط های شلوغ ، تقویت فرضیه انتشار کرونا از طریق ذرات معلق در هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژوهش تازه دانشمندان درباره کرونا در محیط های شلوغ ، تقویت فرضیه انتشار کرونا از طریق ذرات معلق در هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید