پاسخ به جنایت ترور فرماندهان شهید حتمی است، مقاومت، مخالف بازگشت عربستان به عراق

به گزارش طرفداران رونالدو، سخنگوی گردان های حزب الله عراق گفت: بدون شک پاسخ به جنایت ترور فرماندهان شهید مقاومت حتمی خواهد بود.

پاسخ به جنایت ترور فرماندهان شهید حتمی است، مقاومت، مخالف بازگشت عربستان به عراق

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران از العالم، جعفر الحسینی گفت: مقاومت عراق با بازگشت دوباره عربستان به خاک کشورشان به طور قاطع مخالفند. شرط های مشخصی برای قبول روابط دیپلماتیک میان دو کشور و عادی شدن آن وجود دارد که نخستین آن ها عذرخواهی ریاض از مردم عراق به دلیل جرائمی است که مرتکب شد ه اند. علاوه بر این باید به خانواده های قربانیانی که به دلیل گروه های تروریستی تحت حمایت ریاض و فتاوای تکفیری آن ها کشته شدند، خسارت بپردازند.

وی بیان نمود: برقراری روابط با عربستان و استقبال از مسئولان آن بدون محاسبه آنچه علیه ملت و کشور ما مرتکب شده اند، منطقی نیست. دستان آل سعود به خون عراقی ها آغشته است. آن ها هنوز درقبال عراقی ها نقش خرابکارانه ایفا می نمایند، در نتیجه نمی توان این نسخه را به سادگی پیچید، بلکه باید قاتلانی که برای کشتار عراقی ها حمایت اقتصادی شدند و آموزش دیدند، مجازات شوند.

سخنگوی گردان های حزب الله عراق اضافه نمود: ده ها هزار نفر از مردم عراق به دلیل حمایت آل سعود و جنایات آن ها نه فقط در عراق بلکه در سراسر منطقه کشته شدند. قربانیان وحشی گری های سعودی در عراق به ده ها و صدها هزار و تعداد قربانیان در منطقه به یک میلیون نفر می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 517

به "پاسخ به جنایت ترور فرماندهان شهید حتمی است، مقاومت، مخالف بازگشت عربستان به عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ به جنایت ترور فرماندهان شهید حتمی است، مقاومت، مخالف بازگشت عربستان به عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید