نماینده روسیه در وین به برداشت نادرست از اظهاراتش واکنش نشان داد

به گزارش طرفداران رونالدو، نماینده روسیه در مذاکرات وین از برداشت نادرست از اظهاراتش در مصاحبه با خبرنگاران در روز یکشنبه انتقاد کرد.

نماینده روسیه در وین به برداشت نادرست از اظهاراتش واکنش نشان داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین در حساب توئیتری خود از برداشت نادرست خبرنگاران از اظهاراتش انتقاد کرد.

بعضی رسانه های معاند روز یک شنبه از قول اولیانوف مدعی شده بودند که ایران در مذاکرات هفته قبل برداشتهای نادرستی از مذاکرات داشته است.

اولیانوف بدون نام بردن از رسانه خاصی در توئیتی تازه نوشت، بعضی از دیپلماتها برای در امان بودن، از مصاحبه کردن خودداری میکنند. و حق هم دارند. امروز عصر من عجله داشتم اما به درخواست خبرنگاران اظهاراتی را مطرح کردم که بد برداشت شده است. مطلع باشید که من موقعیت ایران را مثبت ارزیابی کردم نه منفی.

پیش از این در صبح روز یک شنبه اولیانوف درباره فضای مذاکرات گفته بود، گفت وگوهای وین در حال اجرا است. برای امروز تعدادی نشست در قالب های مختلف برنامه ریزی شده است. بسیاری از موضوعات به جای مانده همچنان در دستور کار قرار دارند، اما اکنون پس از وقفه هفته گذشته، به خوبی به آن ها مطابق با هنجارها و قواعد دیپلماسی چندجانبه پرداخته می گردد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1253

به "نماینده روسیه در وین به برداشت نادرست از اظهاراتش واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده روسیه در وین به برداشت نادرست از اظهاراتش واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید