میرلوحی: همه دستگاه ها بپذیرند از سیاسی کاری ها دور باشند

به گزارش طرفداران رونالدو، یک فعال سیاسی گفت: اگر همه دستگاه ها بپذیرند از سیاسی کاری ها دور باشند با همکاری هم می توانند از این شرایط بحران عبور نمایند.

میرلوحی: همه دستگاه ها بپذیرند از سیاسی کاری ها دور باشند

محمود میرلوحی در گفت وگو با خبرنگاران، با تاکید بر این موضوع که در دوران مبارزه با کرونا باید از کشمکش های سیاسی دوری کرد، اظهار کرد: جامعه ایران تاب آور است. از زمان انقلاب و جنگ تا تحریم ها تاب آوری ملت را دیده ایم. هر ملت دیگری در منطقه بود با این شرایط سختی که ما داشتیم از بین رفته بود.

وی ادامه داد: ما در حوادث چند سال اخیر مثل زلزله سرپل ذهاب یا سیل پارسال دیده ایم که مردم در عین تحمل بالای مسائل نسبت به بعضی مسائل ساختاری گله مند هستند. اگر الان به این مسائل ساختاری نپردازیم، عیب و ایرادها عظیم تر از آنچه هستند خود را نشان می دهد.

وی گفت: بعد از توقف جنگ برای اتفاقات مختلف آماده نشدیم. متاسفانه بعضی مسائل ما لاینحل مانده است؛ به طور مثال ما هنوز با بهره برداری های سیاسی از اتفاقات حساس اجتماعی رو به رو هستیم.

این فعال سیاسی گفت: پدافند غیر عامل ایجاب می نماید تا همه نیروهای کشور به دور از نگاه های سیاسی و تخریبی در راستای منافع ملی حرکت نمایند.

میرلوحی گفت: هرجا هماهنگی و یکپارچگی همه نیروها وجود داشته باشد همه چیز خوب پیش می رود؛ مثلا در فراوری ماسک و ضدعفونی نماینده ها تا بیمارستان های صحرایی ایران بهتر و جلوتر از اروپا و امریکا عمل کرد. با همکاری همه نیروها ایران غربالگری را به خوبی انجام داد؛ اگر غربالگری نبود امروزطوفان ویروس کرونا حسابی ما را از پا درآورده بود. در مقابل این همکاری ها باید گفت هرجا میل به خودبینی و دور شدن از هماهنگی ها و همکاری ها ایجاد گردد، عقب افتاده و می افتیم.

وی در سرانجام گفت: اگر همه دستگاه ها بپذیرند از سیاسی کاری ها دور باشند با همکاری هم می توانند از این شرایط بحران عبور نمایند. اختلاف ها فقط به روح و روان جامعه و منافع ملی آسیب می زند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 275

به "میرلوحی: همه دستگاه ها بپذیرند از سیاسی کاری ها دور باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرلوحی: همه دستگاه ها بپذیرند از سیاسی کاری ها دور باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید