فرمانداران با تلاشی مضاعف مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا را اجرا نمایند

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه لغو مرخصی فرمانداران استان که از بهمن ماه شروع شده، همچنان در ایام عید نوروز نیز ادامه دارد، گفت: فرمانداران با تلاشی مضاعف در نوروز، مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا را در شهرستان ها اجرا نمایند تا فرایند نزولی ورود بیماران به بیمارستان ها ادامه یابد.

فرمانداران با تلاشی مضاعف مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا را اجرا نمایند

ارسلان زارع عصر امروز در نشستی با فرمانداران سراسر استان که معاونان استاندار نیز حضور داشتند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راستا ایثارگری اجتماعی خدمت، پزشکان و کادر درمانی در مبارزه با کرونا اظهار کرد: گیلان همچنان جزو پنج استان کانون شیوع کروناویروس است و پراکندگی این بیماری در همه مناطق استان و شهرستان هاست.

وی با بیان اینکه گیلان از لحاظ زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان از متوسط کشور پایین تر است، گفت: کمبود این زیرساخت ها در شرایط بحرانی نه فقط در مرکز استان، بلکه در همه شهرستان ها بیشتر دیده شد.

استاندار گیلان اضافه نمود: در روزهای گذشته با کوشش های انجام شده اعتبارات خوبی برای تامین و خرید امکانات و تجهیزات بیمارستان های استان از طرف دولت تخصیص یافت اما در همین ایام شاهد همکاری های شایسته مردم بودیم و خیران نیز کارهای ارزشمندی در خرید و تامین ملزومات حفاظت فردی و تجهیزات پزشکی انجام دادند.

زارع با بیان اینکه در ایام عید، فرمانداران از خانواده های گرامی شهدای خدمت مقابله با کرونا ملاقات نمایند، توضیح داد: با توجه به فرا رسیدن سال نو فرمانداران با کوششی مضاعف در نوروز، مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا را در شهرستان ها اجرا نمایند تا فرایند نزولی ورود بیماران به بیمارستان ها ادامه یابد. همچنین لغو مرخصی فرمانداران گیلان که از بهمن ماه شروع شد همچنان در ایام عید نیز ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 186

به "فرمانداران با تلاشی مضاعف مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا را اجرا نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانداران با تلاشی مضاعف مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا را اجرا نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید