(عکس) جدیدترین خودروی کریستیانو رونالدو: فراری 1.6 میلیون یورویی

به گزارش طرفداران رونالدو، رونالدو که روز دوشنبه به همراه آندره آ آنیلی مدیر یوونتوس به کارخانه فراری رفته بود و با جان الکان، مدیر شرکت فراری دیدار نموده بود، تصمیم به خرید این خودرو گرفته است. مهاجم یوونتوس سعی کرد که با خرید این خودرو به قیمت 1.6 میلیون یورو حس و حال خود را پس از شکست سنگین یوونتوس در مقابل میلان تغییر بدهد.

(عکس) جدیدترین خودروی کریستیانو رونالدو: فراری 1.6 میلیون یورویی

رونالدو در حضور خود در کارخانه فراری با کارلوس ساینز و چارلز لکرک رانندگان فرمول یک هم دیدار کرد و پیراهن های امضا شده خودش را به آن ها هدیه داد.

خودروی نو رونالدو یکی از مهمترین خودرو های کارخانه فراری است. پیش از این هم زلاتان به بهانه رسیدن به 501 بازی در دوران فوتبالش خودروی فراری مونزا به رنگ مشکی را خریده بود. این خودرو فقط به اشخاص خاصی و با ارائه دعوتنامه فروخته می گردد و به تعداد محدودی فراوری شده است.

کریستیانو کلکسیونی از خودرو های لوکس را در پارکینگ خود دارد، از مرسدس AMG G63 گرفته تا بوگاتی Centodieci یا بوگاتی چیرون و ویرون، دو لامبورگنی آونتادور (سفید و مشکی)، رولز رویس، چورلت کامارو، فراری اف 12 (سفید و مشکی)، مک لارن سنا، رنج روور اسپورت و مرسدس جی واگن برابوس.

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1038

به "(عکس) جدیدترین خودروی کریستیانو رونالدو: فراری 1.6 میلیون یورویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) جدیدترین خودروی کریستیانو رونالدو: فراری 1.6 میلیون یورویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید