عمران خان: از کاهش خشونت و آتش بس در افغانستان حمایت می کنیم

به گزارش طرفداران رونالدو، نخست وزیر پاکستان در ملاقات با رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان گفت که از کاهش خشونت و آتش بس در این کشور حمایت می کند.

عمران خان: از کاهش خشونت و آتش بس در افغانستان حمایت می کنیم

جهت دریافت خدمات آلاچیق بالای پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران ، عمران خان نخست وزیر پاکستان در ملاقات با عبدالله عبدالله رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان گفت که اسلام آباد به طور همه جانبه از فرایند صلح افغانستان و طالبان حمایت می نماید.

وی اضافه کرد که با تأمین صلح و ثبات در افغانستان، پاکستان بیشترین سود را خواهد برد و تأمین امنیت و برقراری صلح در افغانستان، منافع مالی زیادی برای پاکستان دارد.

بر اساس بیانیه منتشرشده توسط رئیس شورای عالی مصالحه افغانستان، عمران خان در این ملاقات تأکید کرد: از کاهش خشونت و آتش بس پایدار و سراسری در افغانستان حمایت می نماید.

نخست وزیر پاکستان همچنین گفت که تا به امروز به افغانستان سفر نکرده است و مشتاق ملاقات از کابل است.

عبدالله نیز با اشاره به تداوم حملات طالبان با وجود مذاکرات قطر، گفت که افزایش خشونت ها به فرایند صلح ضربه می زند و طالبان باید برای انتها جنگ و دستیابی به توافق صلح حسن نیت خویش را نشان دهد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 483

به "عمران خان: از کاهش خشونت و آتش بس در افغانستان حمایت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمران خان: از کاهش خشونت و آتش بس در افغانستان حمایت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید