شیوه نامه آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش طرفداران رونالدو، شیوه نامه کلاس های آموزشی سال تحصیلی 1400- 1399 دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای اعلام شد.

شیوه نامه آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه گیلان اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شیوه نامه برگزاری کلاس های آموزشی دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای اعلام شد.

لازم به ذکر است، کلاس های نظری نیم سال اول سال تحصیلی 1400- 1399 به صورت غیرحضوری برگزار می شوند به دانشجویان توصیه می گردد برای موفقیت در تحصیل در این نظام آموزشی با مراجعه مستمر به سامانه تبادل محتوای الکترونیکی (ecent) و استفاده از فایل های بارگذاری شده در کلاس های آفلاین و حضور در کلاس های آنلاین در طول ترم نسبت به یادگیری دروس اهتمام داشته باشند.

نحوه برگزاری این کلاس ها به صورت ترکیبی (حداکثر 10 جلسه آفلاین و حداقل 5 جلسه آنلاین) در بستر سامانه تبادل محتوای الکترونیکی دانشگاه (ecent) و همچنین دو جلسه برطرف اشکال حضوری است.

واحد های عملی ارائه شده در نیم سال اول سال تحصیلی 1400- 1399 که امکان برگزاری به صورت غیرحضوری را دارا هستند همانند نیم سال گذشته طبق برنامه اعلامی توسط گروه ها اجرا خواهند شد. تاریخ و نحوه اجرای درس های عملی که احتیاج به برگزاری به صورت حضوری دارند پس از برنامه ریزی به اطلاع دانشجویان رسانیده می گردد.

قوانین مرتبط با تعداد دروس معرفی به استاد، شرایط حذف بدون احتساب، احتساب مشروطی، تخفیف و تقسیط شهریه دانشجویان در نیمسال اول سال تحصیلی 1400- 1399، همانند مصوبات قبل از شیوع بیماری کووید- 19 است.

با توجه به اینکه در نیم امسال نیز حداقل بخشی از نمره دانشجویان براساس ارزشیابی مستمر مشخص می گردد، دانشجویان الزاما باید در این نوع ارزشیابی ها شرکت نمایند.

برای دانشجویان واجد شرایط اسکان در خوابگاه، طبق ضوابط و مقررات کلی اسکان، خدمات خوابگاهی ارائه می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 573

به "شیوه نامه آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه گیلان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه آموزشی سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه گیلان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید