رئیس کمیته فوتسال تعیین شد؟ اصولی: انتخاب من شایعه است!

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران، نزدیک به سه ماه از استعفای مهرداد سراجی سرپرست سابق کمیته فوتسال می گذرد و این کمیته همچنان بدون رئیس فعالیت می نماید. فدراسیون فوتبال در هفته های گذشته جلساتی را در این خصوص برگزار کرد و از برخی از گزینه ها برای حضور در کمیته فوتسال برنامه گرفت اما تا به امروز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

رئیس کمیته فوتسال تعیین شد؟ اصولی: انتخاب من شایعه است!

پیگیری های خبرنگاران حاکی است شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال روی حضور احسان اصولی در کمیته فوتسال نظر مثبتی دارد و کارهای نهایی در این ارتباط اجرا شده است.

اصولی که عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است، همزمان سرپرست کمیته بازاریابی این فدراسیون هم هست و چندی پیش دفتر کارش را به کمیته فوتسال منتقل نموده است.

این در حالی است که اصولی از حضورش در کمیته فوتسال اظهار بی اطلاعی می نماید. این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مصاحبه با خبرنگاران در واکنش به اینکه گفته می گردد ریاستش در فوتسال 99 درصد قطعی شده است، تاکید نمود: خبری از این موضوع ندارم و شایعه است.

وی در مورد اینکه آیا برنامه ای برای ریاست در کمیته فوتسال به فدراسیون داده است؟ اظهار کرد: خیر. من روی کارم در کمیته بازاریابی متمرکز هستم.

اصولی درباره علت انتقال کمیته بازاریابی به کمیته فوتسال و حضورش در بین اهالی فوتسال هم گفت: برنامه این است که کمیته و تشکیلات فوتسال به کمپ تیم های مالی و خانه فوتسال منتقل گردد. از آنجا که ساختمان سازمان مالی فدراسیون فوتبال جمع شده بود و برای من و تیمم در کمیته بازاریابی کمبود جا بود، ما را به ساختمان کمیته فوتسال منتقل کردند. این اتفاق برای روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم می افتد و آنها هم به واحد سازمان لیگ فوتسال منتقل خواهند شد.

چرا فدراسیون فوتبال تکلیف ریاست کمیته فوتسال و سرمربی تیم ملی فوتسال را تعیین نمی نماید؟ اصولی در پاسخ به این سئوال اظهار داشت: فدراسیون در حال آنالیز و مصاحبه با افراد و گزینه های مختلف است. ان شاءالله درست می گردد!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خاتمه درباره اینکه آیا قرار است تیم ملی فوتسال بدون سرمربی به ملاقات تدارکاتی با ایتالیا برود؟ گفت: نمی دانم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1417

به "رئیس کمیته فوتسال تعیین شد؟ اصولی: انتخاب من شایعه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس کمیته فوتسال تعیین شد؟ اصولی: انتخاب من شایعه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید