تور دبی ارزان: دعوت وزیر خارجه امارات از امیرعبداللهیان برای سفر به این کشور

به گزارش طرفداران رونالدو، وزیر امور خارجه امارات عربی متحده در گفتگوی تلفنی با همتای ایرانی از وی برای سفر به این کشور دعوت کرد و گفت که کوشش برای برطرف مسائل در تبادلات تجاری دو کشور در جریان است.

تور دبی ارزان: دعوت وزیر خارجه امارات از امیرعبداللهیان برای سفر به این کشور

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبهی تلفنی عصر امروز (پنجشنبه) با شیخ عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه و همکاری های بین المللی امارات عربی متحده در مورد پیگیری فرایند رو به رشد روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی مصاحبه و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان روابط ایران و امارات را روابطی سنتی و مثبت توصیف کرد و گفت: رابطه تهران و امارات برای هر دو کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اطمینان داریم فرایند خوب در بهبود روابط منجر به توسعه کامل مناسبات فیمابین می گردد.

امیرعبداللهیان حل بعضی مسائل اجرایی بین دو کشور را موجب تسهیل و توسعه روابط تجاری خواند و ابراز امیدواری کرد با همکاری بین دو دولت، مسائلی که در مبادلات اقتصادی ایجاد شده در سایه مناسبات فیمابین و حقوق بین الملل مرتفع گردد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به مذاکرات هسته ای پیش رو اظهار داشت: ما برای رسیدن به یک توافق خوب آماده ایم و معتقدیم که طرف های مقابل بایستی به تعهدات خود بازگردند.

وزیر امور خارجه امارات نیز در این مصاحبه با احوال پرسی از امیرعبداللهیان، برای وی سلامتی و تندرستی کامل آرزو کرد.

وی با اشاره با مسائل در تبادلات تجاری دو کشور، گفت: مسائل موجود به وسیله کارشناسان دو کشور در حال آنالیز است و کوشش برای برطرف مسائل ایجاد شده جریان دارد.

وزیر خارجه امارات عربی متحده با اشاره به بحران های زیست محیطی، اظهار داشت باید همکاری جهانی و منطقه ای برای حل معضلات زیست محیطی شکل بگیرد و ما آمادگی داریم تا با کشورهای منطقه در این زمینه همکاری کنیم.

امیرعبداللهیان سفر وزیر خارجه امارات به منطقه از جمله دمشق را گامی مثبت خواند.

وزیر خارجه امارات از وزیر امور خارجه کشورمان برای سفر به امارات دعوت کرد. امیرعبداللهیان نیز متقابلا از وی برای سفر به کشورمان دعوت به عمل آورد.

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات با اشاره به اولویت همسایگی دولت تازه ایران، مصاحبه و همکاری فزاینده اهل منطقه را مهم و حائز اهمیت دانستند و بر ضرورت تقویت این فرایند تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1242

به "تور دبی ارزان: دعوت وزیر خارجه امارات از امیرعبداللهیان برای سفر به این کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: دعوت وزیر خارجه امارات از امیرعبداللهیان برای سفر به این کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید