دانشجویان و اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) حمله داعش به دانشگاه کابل را محکوم کردند

به گزارش طرفداران رونالدو، دانشجویان و اساتید دانشگاه بی المللی امام رضا (ع) در بیانیه ای مشترک حمله ددمنشانه گروه های تروریستی را که منجر به شهادت و مجروح شدن دانشجویان و اساتید دانشگاه کابل شد، شدیداً محکوم کردند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) حمله داعش به دانشگاه کابل را محکوم کردند

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشجویان و اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) در بیانیه ای مشترک حمله ددمنشانه گروه های تروریستی را که منجر به شهادت و مجروح شدن دانشجویان و اساتید دانشگاه کابل شد، شدیداً محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

جنایت غیر انسانی و تروریستی دانشگاه کابل و شهادت دست کم 22 نفر و مجروح شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان در این حادثه تلخ، که اکثریت آن ها از اساتید عالیقدر و دانشجویان گرامی این دانشگاه بودند، موجب تأسف و تأثر ملت بزرگ ایران و بویژه جامعه دانشگاهی شد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه بی المللی امام رضا (ع) اقدامات تروریستی اخیر گروهک ضاله داعش در شهر کابل و شهادت جمعی از مردم افغانستان به ویژه دانشجویان این کشور را که ماحصل توحش غیرانسانی است که مرز های اخلاق و انسانیت را زیرپا گذاشته و در اوج ناتوانی و عجز دست به چنین رفتار ددمنشانه ای می زند را شدیدا محکوم می کند.

از این رو دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را با دولت و ملت افغانستان، خانواده های داغدار این دانشجویان و مجروحین این حادثه تروریستی همچنین جامعه علمی و دانشگاهی این کشور اعلام می دارد و به نوبه خود این حمله مرتجعانه را محکوم می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 621

به "دانشجویان و اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) حمله داعش به دانشگاه کابل را محکوم کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان و اساتید دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) حمله داعش به دانشگاه کابل را محکوم کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید