خبرنگاران 12 تن مرغ گرم در کاشان توزیع می شود

به گزارش طرفداران رونالدو، کاشان - خبرنگاران - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از توزیع 12 تن گوشت گرم مرغ با قیمت هر کیلوگرم 220 هزار ریال از فردا (پنجشنبه) در این منطقه خبر داد.

خبرنگاران 12 تن مرغ گرم در کاشان توزیع می شود

به گزارش خبرنگاران، سیدجواد ساداتی نژاد شامگاه چهارشنبه با انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی گفت: با توجه به گزارش های مردمی مبنی بر افزایش قیمت مرغ در منطقه تا هر کیلوگرم 320 هزار ریال، با وزیر جهادکشاورزی صحبت کردم و قرار شد، 12 تن مرغ برای توزیع به کاشان منتقل شود.

به گفته وی، توزیع این مقدار گوشت مرغ به طور حتم سبب شکستن قیمت این کالای اساسی در منطقه خواهد شد.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: توزیع گوشت مرغ با این فرایند تا زمانی که بازار ثبات پیدا کند، ادامه خواهد داشت.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان نیز گفت: فردا پنجشنبه بین 10 تا 12 تن گوشت گرم مرغ در سه مکان شهر کاشان توزیع می شود.

مجید برازنده در گفت وگو با خبرنگاران اضافه کرد: پیش از توزیع گوشت مرغ، نشست مشترکی با حضور مدیر جهاد کشاورزی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی شرایط کالاهای اساسی در کاشان برگزار می شود.

وی بیان نمود: توزیع گوشت مرغ گرم در کاشان با پیگیری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی کاشان نیز در این خصوص به خبرنگاران توضیح داد: این میزان مرغ با پیگیری های رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان و نماینده مردم کاشان در مجلس و حمایت های وزیر جهاد کشاورزی فردا در کاشان توزیع می شود.

رضا مظلومی با بیان اینکه هم اکنون هیچ گونه کشتار مرغی در کاشان انجام نمی شود اضافه کرد: تا زمانی که مشکل کمبود گوشت مرغ در شهرستان برطرف نشود، این حمایت ها از سوی رییس جهاد کشاورزی استان اصفهان در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ در شهرستان کاشان در 2 هفته گذشته نوسان زیادی داشت و حتی به هر کیلو 350 هزار ریال نیز رسید.

مصرف روزانه گوشت مرغ در شهرستان کاشان نزدیک به 12 تن است.

شهرستان کاشان با جمعیت بیش از 368 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 672

به "خبرنگاران 12 تن مرغ گرم در کاشان توزیع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 12 تن مرغ گرم در کاشان توزیع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید