خبرنگاران کمیته امداد امام (ره) سمنان درصدد جذب 13 هزار حامی جدید است

به گزارش طرفداران رونالدو، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان با اشاره به پویش جذب 17 هزار حامی برای ایتام و محسنین تحت حمایت این اداره کل گفت: تا به امروز چهار هزار حامی در استان جذب شده و جذب 13 هزار حامی جدید احتیاج است.

خبرنگاران کمیته امداد امام (ره) سمنان درصدد جذب 13 هزار حامی جدید است

به گزارش خبرنگاران، محسن مسعودیان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان ابراز داشت: پویش هر کارمند یک حامی باید در ادارات استان نهادینه گردد و هر کارمند می تواند با انتخاب یک یا چند فرزند، حمایت از بچه ها معنوی خود را بر عهده بگیرد.

وی تحقق توانمندی ایتام را در هفت گام دانست و اضافه نمود: تنها حمایت های اقتصادی در توانمندی ایتام کارساز نیست، بلکه توانمندی در اشتغال، تحصیل، مسکن، درمان، فرهنگی و سایر موارد حمایتی مد نظر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان به ملی شدن سه طرح کمیته امداد استان سمنان با حمایت و پیشنهاد استاندار سمنان اشاره نمود و گفت: طرح های شتابا، منظومه توانمندی ایتام و مشخص شدن استان سمنان برای فقر زدایی و توانمندی ایتام استان سیستان و بلوچستان از جمله طرح های این استان است.

محسن مسعودیان با تأکید بر تغییر مدیریت بر فقر تا رسیدن به نقطه تحول در این مقوله اشاره نمود و گفت: یکی از این طرح ها طرح شتابا، توانمندی ایتام در بازار سرمایه گذاری است که در این زمینه با رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهوری مکاتبه شده است.

وی توضیح داد: استان سمنان مشخص فقرزدایی سیستان و بلوچستان در منظومه توانمندی ایتام که طرح پیشنهادی و ابتکاری استان سمنان بوده معرفی شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 848

به "خبرنگاران کمیته امداد امام (ره) سمنان درصدد جذب 13 هزار حامی جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمیته امداد امام (ره) سمنان درصدد جذب 13 هزار حامی جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید