خبرنگاران چاه های نفت تازه مکزیک تعطیل می شود

به گزارش طرفداران رونالدو، تهران- خبرنگاران- شرکت نفت Pemex مکزیک اظهار داشت که تولید نفت خام خود را در میادینی که به تازگی حفر کرده است، متوقف می کند.

خبرنگاران چاه های نفت تازه مکزیک تعطیل می شود

به گزارش سه شنبه شب رویترز، هنوز تعیین نیست که تعطیلی این چاه ها چه میزان از تولید نفت خام مکزیک را کاهش می دهد.

شرکت Pemex سال گذشته اعلام کرده بود که قصد دارد حدود 20 میدان نفتی که ظرفیت تولید آنها به حدود 50 هزار بشکه می رسد، بازگشایی کرده و توسعه دهد.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که اوپک پلاس توافق کرده تا میزان تولید نفت خام خود را به میزان 9.7 میلیون بشکه در روز کاهش دهد. در عین حال، قیمت هر بشکه نفت پایه وست تگزاس اینترمدیت (WTI) برای تحویل در ماه می، در جریان معاملات روز دوشنبه بازارهای جهانی، بزرگ ترین سقوط روزانه خود را تجربه کرد و با 316 درصد کاهش به منفی 39 دلار و 55 سنت رسید.

شیوع کرونا و جنگ قیمتی روسیه و عربستان باعث شده است تا بهای نفت به شدت کاهش پیدا کند.

اخیرا 23 کشور عضو اوپک و غیراوپک که به اوپک پلاس موسوم شده اند، توافق کردند تا روزانه 10 میلیون بشکه از تولید خود را کاهش دهند.

اوپک پلاس سهمیه ای 400 هزار بشکه ای برای مکزیک تعیین کرده بود اما مخالفت این کشور باعث شد تا توافق نهایی با تاخیر چند روزه حاصل شود.

در نهایت، قرار شد مکزیک تنها یکصد هزار بشکه از سهم خود را کاهش داده و 300 هزار بشکه دیگر را آمریکا از تولید خود و به نام مکزیک کاهش دهد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 277

به "خبرنگاران چاه های نفت تازه مکزیک تعطیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چاه های نفت تازه مکزیک تعطیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید