خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت

به گزارش طرفداران رونالدو، تهران- خبرنگاران- وزیر آموزش و پرورش در پیامی درگذشت استاد محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت کشورمان را تسلیت گفت.

خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت

محسن حاجی میرزایی شامگاه یکشنبه در پیغامی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از مرحوم کشاورز در میان دانش آموزان روستایی، نوشت: استاد محمدعلی کشاورز هنرمند خلیق و خلاق سرزمینمان در برابر مشیت الهی سر تعظیم فرو آورد و بر تقدیر ربوبی دست تسلیم فرا برد.

وی همچنین در این پیغام آورده است: ضمن تسلیت به یکایک ایرانیان به ویژه اهالی فرهنگ و هنر و نیز خانواده آن مرحوم، از درگاه خداوند عطوف و رئوف، تمنای آن دارم روح آن فقید سعید را تنیده به حریر شادی کند.

به گزارش خبرنگاران، استاد محمدعلی کشاورز هنرمند مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون امروز (یکشنبه، 25 خرداد) و در سن نودسالگی بعد از تحمل دوره ای بیماری درگذشت.

محمدعلی کشاورز یکی از چند بازیگر مطرح و نسل اول تئاتر ایران و فعال در حوزه های دیگر نمایشی از جمله سینما و تلویزیون در 26 فروردین 1309 در اصفهان به دنیا آمد. این هنرمند که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر بود، در سینما، تئاتر و تلویزیون بارها در نقش ها و ژانرهای گوناگون حضور داشته است.

او در بازیگری، همراهِ علی نصیریان، زنده یاد جمشید مشایخی، زنده یاد داود رشیدی و زنده یاد عزت الله انتظامی پنج بازیگر مرد ماندگار تاریخ تئاتر و سینما و تلویزیون ایران به شمار می آیند.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 387

به "خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر آموزش و پرورش درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید