خبرنگاران فوتی های روزانه کرونا در ایلام 2 رقمی شد

به گزارش طرفداران رونالدو، ایلام - خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به 2 رقمی شدن آمار فوتی های روزانه کرونا در این استان، گفت: در 24 ساعت گذشته 10 نفر جان خود را از دست دادند.

خبرنگاران فوتی های روزانه کرونا در ایلام 2 رقمی شد

دکتر محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: مجموع فوتی های ناشی از کرونا در استان تا این لحظه 441 نفر است.

وی افزود: همچنین در 24 ساعت گذشته 535 مورد جدید ابتلا به کرونا در استان ثبت شد و تعداد کل مبتلایان از 17 هزار و 948 نفر به 18 هزار و 483 نفر افزایش یافت.

دکتر کریمیان یادآور شد: 400 بیمار کرونا در بیمارستان های ایلام بستری هستند و بیش از 300 نفر نیز در قرنطینه خانگی به سر می برند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: از تعداد بیماران بستری 60 نفر در شرایط وخیم قرار دارند.

دکتر کریمیان شرایط استان را در شرایط نامناسب اعلام نمود و گفت: مردم با مشاهده افزایش مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا و از دست دادن اطرافیان خود باید بیش از پیش به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی توجه کنند چرا که ممکن است یکی از همین فوتی ها از عزیزان آنها باشد.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی شهرستان های ایلام، چرداول و ایوان در شرایط سیاه، شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر، بدره، مهران، ملکشاهی و سیروان در شرایط قرمز و نارنجی و هلیلان نیز در شرایط زرد کرونا قرار دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 629

به "خبرنگاران فوتی های روزانه کرونا در ایلام 2 رقمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فوتی های روزانه کرونا در ایلام 2 رقمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید