خبرنگاران عملکرد هوانیروز ارتش در بهینه سازی و خودکفایی مطلوب بوده است

به گزارش طرفداران رونالدو، تهران-خبرنگاران- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید سرزده از ستاد هوانیروز ارتش گفت: اقدامات هوانیروز ارتش در زمینه نهضت قطعه سازی، بهینه سازی و خودکفایی مطلوب و قابل توجه بوده است.

خبرنگاران عملکرد هوانیروز ارتش در بهینه سازی و خودکفایی مطلوب بوده است

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش که بدون اطلاع قبلی در جمع فرماندهان و کارکنان هوانیروز حضور یافت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هوانیروز و تبریک روز هوانیروز گفت: عملکرد شایسته هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول 42 سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، در مقاطع مختلف، از بدو پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و بحران های طبیعی و مردم یاری قابل توجه و شایان تحسین بوده است.

وی با اشاره به اقدامات هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه نهضت قطعه سازی، بهینه سازی و خودکفایی افزود: تلاش این یگان عمده در راستای نگهداری، آماده به کاری و اجرای مأموریت های محوله در دهه های پس از انقلاب اسلامی شبیه به معجزه بوده است.

سرلشکر موسوی خودکفایی هوانیروز در حوزه تربیت و آموزش خلبانان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: خوشبختانه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران عملکرد بسیار مطلوبی در این حوزه چه در سال های دفاع مقدس و چه بعد از آن دوران داشته است و امروز هم شاهد به روز رسانی این آموزش ها در دانشکده تخصصی هوانیروز هستیم که مصداق آن در مأموریت های مختلف عملیاتی و غیرمترقبه به وضوح قابل درک است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به نقش هوانیروز در دوران دفاع مقدس و تأکید بر ضرورت انتقال رشادت ها و دلاورمردی های خلبانان این یگان به نسل جوان و آیندگان افزود: لازم است خاطرات خلبانان غیور هوانیروز و رشادت ها، دلاورمردی ها و عملکرد شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان این یگان به رشته تحریر درآمده و تبدیل به کتاب و رمان شود تا جوانان و نسل های آینده در جریان عملکرد خلبانان شجاع هوانیروز ارتش قرار گیرند.

سرلشکر موسوی ضمن دیدار چهره به چهره با تعدادی از فرماندهان و مسئولان هوانیروز، از موزه جنگ و جهاد خودکفایی این یگان بازدید کرد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را در بازدید از بخش های مختلف هوانیروز همراهی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 725

به "خبرنگاران عملکرد هوانیروز ارتش در بهینه سازی و خودکفایی مطلوب بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عملکرد هوانیروز ارتش در بهینه سازی و خودکفایی مطلوب بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید