خبرنگاران شکست اتلتیکو در سن مامس؛ جدال قهرمانی میلیمتری شد

به گزارش طرفداران رونالدو، تهران- خبرنگاران- تیم صدرنشین اتلتیکومادرید در ملاقات خارج از خانه مقابل بیلبائو بازنده شد تا جدال مدعیان برای کسب عنوان قهرمانی در لالیگا، میلیمتری گردد.

خبرنگاران شکست اتلتیکو در سن مامس؛ جدال قهرمانی میلیمتری شد

به گزارش خبرنگاران؛ بامداد دوشنبه در ملاقاتی حساس از هفته سی و سوم لیگ فوتبال باشگاه های اسپانیا، بیلبائو در سن مامس پذیرای تیم صدرنشین اتلتیکومادرید بود که این ملاقات تماشایی با فزونی دو بر یک نماینده ایالت باسک به اتمام رسید.

بیلبائو که همیشه در ملاقاتهای خانگی از اعتماد به نفس بالایی برخودار است، بازی را هجومی شروع کرد و در همان دقیقه هشتم توسط رومیرو به گل رسید.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو که در هفته های اخیر با بدشانسی روبرو شده و لوییس سوارز و ژائو فیلیکس زوج خطه حمله تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد در ادامه تاکتیک های تیمش را تغییر داد تا شاید با استفاده از جناحین به گل دست یابند.

در دقیقه 77 استفان ساویچ مدافع پیش تاخته اتلتیکو پیروز شد گل تساوی سرخپوست ها را به ارمغان آورد اما این گل دوامی ندشت.

در فاصله چهار دقیقه به سرانجام بازی، ایناکی ویلیامز مهاجم سرشناس بیلبائو زننده گل دوم تیمش لقب گرفت و سند پیروزی نماینده ایالت باسک را امضا کرد.

بیلبائو با این پیروزی به امتیاز 41 رسید و در رتبه دهم جدول جای گرفت.

اتلتیکومادرید با وجود شکست، همچنان با 73 امتیاز صدرنشین است. رئال مادرید با 71 امتیاز در رتبه دوم واقع شده است و بارسلونا با همین تعداد امتیاز در صندلی سوم ایستاده است. اما بارسلونا یک بازی نسبت به اتلتیکو و رئال کمتر انجام داده و در صورت فزونی در این بازی معوقه، می تواند صدرجدول را در هفته های سرانجامی لالیگا از آن خود کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 931

به "خبرنگاران شکست اتلتیکو در سن مامس؛ جدال قهرمانی میلیمتری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شکست اتلتیکو در سن مامس؛ جدال قهرمانی میلیمتری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید