خبرنگاران سرپرست تیم فوتبال قندی یزد: با تمام قوا در رقابت های حذفی حاضر می شویم

به گزارش طرفداران رونالدو، یزد- خبرنگاران- سرپرست تیم فوتبال شهید قندی یزد گفت: مسابقات جام حذفی قهرمانی باشگاه های کشور از اهمیت زیاد برخوردار است و تیم ما، رقابت خود را در مقابل تیم خیبر خرم آباد جدی گرفته و با تمام قوا حاضر می گردد.

خبرنگاران سرپرست تیم فوتبال قندی یزد: با تمام قوا در رقابت های حذفی حاضر می شویم

محمود انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: برای شکست حریف، تمرین تیم طی روزهای گذشته زیرنظر کادرفنی برگزار شده و محروم و مصدومی برای بازی در خرم آباد نداریم .

وی ادامه داد: مسابقه 2 تیم در مرحله سوم جام قهرمانی باشگاه های کشور عصر روز چهارشنبه ششم اسفندماه جاری بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی در خرم آباد برگزار می گردد.

تیم خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور دارد و تیم قندی در لیگ 2 برای راهیابی به مرحله چهارم با آمادگی ادامه مسابقات جام حدفی قهرمانی کشور را در فصل جاری پیگیری می نماید.

تیم فوتبال شهید قندی 19 بهمن ماه سال جاری در یزد با کسب پیروزی پرگل پنج بر صفر در مقابل تیم پادما یدک ایرانیان اصفهان به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور صعود کرد.

تیم شهید قندی تنها نماینده استان یزد در لیگ دسته 2 ، یزدلوله در لیگ دسته سه و تیم سنگ آهن بافق بعد از قهرمانی در لیگ برتر استان به زیرگروه دسته سه قهرمانی باشگاه های کشور صعود کرد که رقابت ها با اعلام فدراسیون شروع می گردد.

تیم شهید قندی در لیگ 2 در گروه دوم با تیم های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان ، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

این رقابت ها با حضور 28 تیم در 2 گروه 14 تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره ای پیگیری می گردد و در خاتمه سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه های کشور را کسب می نماید.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 47 هیأت ورزشی و 62 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 824

به "خبرنگاران سرپرست تیم فوتبال قندی یزد: با تمام قوا در رقابت های حذفی حاضر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرست تیم فوتبال قندی یزد: با تمام قوا در رقابت های حذفی حاضر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید