خبرنگاران سامانه جدید بارشی از اواخر فردا شب وارد استان قزوین می گردد

به گزارش طرفداران رونالدو، قزوین - خبرنگاران - مدیر کل هواشناسی استان قزوین گفت: سامانه جدید بارشی از اواخر فردا شب وارد استان قزوین می گردد و حداقل تا ظهر پنجشنبه در یک بازه زمانی 10 تا 12 ساعته شاهد ریزش هوای سرد خواهیم بود.

خبرنگاران سامانه جدید بارشی از اواخر فردا شب وارد استان قزوین می گردد

به گزارش خبرنگاران، یوسف شیخ الملوکی روز سه شنبه در شورای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران، اضافه نمود: به دنبال پیش بینی ورود این سامانه بارشی به استان، هشدار زرد را در 28 دی ماه صادر و به دستگاه ها ارسال کردیم و دیروز نیز هشدار نارنجی به دستگاه ها ارسال شد.

وی اضافه نمود: استان های همجوار قزوین نیز اکثرا هشدارهای نارنجی را دیروز صادر کردند و قطعا در استان قزوین نیز ریزش های جوی همراه با کاهش دما بیشتر به شکل برف انتظار می رود.

شیخ الملوکی ادامه داد: سازمان هواشناسی کشور نیز هشدار زرد تا نارنجی را برای استان ها صادر نموده که در تمامی هشدارها نیز نام استان قزوین ذکر شده است و ما نیز پیرو آن هشدارهای لازم را صادر نموده ایم.

وی اضافه نمود: به دنبال ورود این سامانه، کل استان به ویژه مناطق شمال قزوین به ویژه جاده قزوین- زنجان دچار کولاک و یخبندان خواهد شد و مسدود شدن راه های روستایی و اختلال در جاده ها درون شهری و برون شهری نیز پیش بینی می گردد و باید شهرداری ها و دهیاری ها آماده باشند تا صبح پنجشنبه غافل گیر نشوند.

این مسوول گفت: پیش بینی ما این است که به دنبال ورود این سامانه بارشی در مناطق شهری تا 10 سانتی متر و در نقاط مرتفع استان تا 25 سانتی متر بارش برف را ببینیم.

وی اضافه نمود: به دنبال ورود این سامانه بارشی، ناپایداری های جوی در استان قابل پیش بینی است و باید آمادگی لازم را باید داشته باشیم تا در زمستان غافلگیر نشویم.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 764

به "خبرنگاران سامانه جدید بارشی از اواخر فردا شب وارد استان قزوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه جدید بارشی از اواخر فردا شب وارد استان قزوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید