خبرنگاران بیشترین آمار ابتلا به کرونا پس از خیز سوم در آذربایجان غربی ثبت شد

به گزارش طرفداران رونالدو، ارومیه- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان و بستری های کرونایی طی 24 ساعت گذشته در استان گفت: در این مدت 734 مورد ابتلای جدید به بیماری کووید 19 در استان ثبت شد که بعد از خیز سوم در اواخر آذر سال جاری، بی سابقه است.

خبرنگاران بیشترین آمار ابتلا به کرونا پس از خیز سوم در آذربایجان غربی ثبت شد

دکتر جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: البته 54 نفر از این مبتلایان در مراکز درمانی آذربایجان غربی بستری شدند ولی افزایش مبتلایان روزانه، زنگ خطری برای شیوع دوباره بیماری کووید 19 است.

وی با اشاره به اینکه میزان تست کرونا نیز در 24 ساعت گذشته در آذربایجان غربی بی سابقه بود، اظهار کرد: در این مدت بیش از 2 هزار و 700 مورد تست به ویژه در مراکز سرپایی استان انجام شد که بیشترین میزان طی ماه های اخیر به شمار می رود.

وی با اشاره به افزایش تعداد بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به 512 نفر اظهار کرد: از این تعداد 251 نفر مشکوک و 261 نفر نیز مبتلا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین طبق آخرین آمار، 136 نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری و 28 نفر از آنان به ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته همچنین 2 نفر در خوی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده و تعداد کل فوتی ها بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 به سه هزار و 757 نفر رسید.

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز حدود 123 هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 883

به "خبرنگاران بیشترین آمار ابتلا به کرونا پس از خیز سوم در آذربایجان غربی ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیشترین آمار ابتلا به کرونا پس از خیز سوم در آذربایجان غربی ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید