جلال حسینی: فدراسیون پای تصمیمش بایستد

به گزارش طرفداران رونالدو، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فدراسیون و سازمان لیگ باید پاس تصمیمی که گرفتند بایستند و قاطعانه جواب همه را بدهند که این همه درگیری و مشکل بین باشگاه ها وجود نیاید.

جلال حسینی: فدراسیون پای تصمیمش بایستد

به گزارش خبرنگاران ، سید جلال حسینی که در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا نموده بود در جمع خبرنگاران گفت: به نظرم فقط فدراسیون و سازمان لیگ باید تصمیم بگیرند، آنها باید قاطعانه تصمیم بگیرند و در موردش صحبت نمایند. وقتی تصمیم نمی گیرند همه جوابشان را می گیرند. این درست نیست که هر کسی صحبت می نماید. فدراسیون و سازمان لیگ باید پای تصمیمی که گرفتند بایستند و قاطعانه جواب همه را بدهند که این همه درگیری و مشکل بین باشگاه ها وجود نیاید.

وی با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس گفت: همه چیز خوب است، 3 هفته تمرین کردیم و بازی محبت آمیز هم انجام دادیم. از طرف دیگر مسائل هم وجود دارد که آقای رسول پناه کوشش می نماید و باید کوشش بیشتری هم انجام بدهد. به هر حال پرونده های زیادی وجود دارد که شاید طرفداران ما را اذیت کند. همواره آخر یا اول فصل ها طرفداران به خاطر این اتفاقات ناراحت می شوند ولی امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته گردد که طرفداران ما دچار ناراحتی نشوند.

حسینی در مورد مصدومیت محمد انصاری گفت: انصاری یکی از بهترین بازیکنان ما بوده و متاسفانه مصدوم شد، امیدوارم هر چه زودتر بهبود پیدا کند و به شرایط خوب برگردد.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شایعاتی پیرامون خداحافظی اش در سرانجام فصل مطرح می گردد با ناراحتی از مقابل خبرنگاران عبور کرد و با کلمهنه محل انجام مصاحبه را ترک کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 396

به "جلال حسینی: فدراسیون پای تصمیمش بایستد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلال حسینی: فدراسیون پای تصمیمش بایستد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید