تکمیل محصولات دانش بنیان کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی فسا با کشت مزرعه ای زعفران

به گزارش طرفداران رونالدو، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا گفت: فعالیت های دانش بنیانی حوزه کشاورزی این واحد دانشگاهی با کشت محصولات گلخانه ای و مزرعه زعفران تداوم یافته و تکمیل می گردد.

تکمیل محصولات دانش بنیان کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی فسا با کشت مزرعه ای زعفران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مهدی مدندوست در تبادل نظر با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری خبرنگاران درباره فعالیت های علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا اظهار کرد: فراوری محصولات دانش بنیان در حوزه کشاورزی این واحد دانشگاهی فعال بوده و کشت انواع مرکبات، انجیر و آلوئه ورا ازجمله این فعالیت هاست که با محصولات گلخانه ای و کشت مزرعه ای زعفران تکمیل می گردد.

چاپ مجله زبان و ادبیات فارسی در واحد فسا

وی درباره فعالیت دانشجویان و اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی در زمینه انتشار کتاب و مقالات ISI و مجلات علمی مطرح نمود: تا به امروز تعداد 12 عنوان کتاب، 32 مقاله در مجلات ISI و 35 مقاله در مجلات علمی پژوهشی به چاپ رسیده و مجله زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه با پذیرش مقالات استادان و دانشجویان سالانه در دو فصلنامه چاپ می گردد.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا با بیان اینکه این واحد دانشگاهی در راه اندازی مدارس مهارتی فعالیتی نداشته است، گفت: به دلیل کمبود بودجه دانشگاه، اعضای هیئت علمی رغبتی به اجرای طرح های پژوهشی درون و برون دانشگاهی نداشته اند و فعالیتی درباره فراوری محصولات بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا هم انجام ندادیم.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 414

به "تکمیل محصولات دانش بنیان کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی فسا با کشت مزرعه ای زعفران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل محصولات دانش بنیان کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی فسا با کشت مزرعه ای زعفران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید