تولید 230 تن محلول و ژل ضدعفونی کننده توسط یک شرکت دانش بنیان در استان یزد

به گزارش طرفداران رونالدو، یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری یزد با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی پیروز به تولید حدود 230 تن محلول ضدعفونی کننده دست و محیط برای مقابله با ویروس کرونا شد.

تولید 230 تن محلول و ژل ضدعفونی کننده توسط یک شرکت دانش بنیان در استان یزد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، نوید نصیری زاده، رئیس هیات مدیره یک شرکت دانش بنیان درباره محصول تولید شده در این شرکت در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: ما یک شرکت داروسازی هستیم که از گذشته در زمینه تولید ضدعفونی های دارویی، محیطی و سطوح فعالیت می کردیم اما پس از شیوع ویروس کرونا، تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده دست را هم به سبد محصولات خود اضافه نمودیم. همچنین تولید ضدعفونی کننده سطوح را نیز افزایش دادیم تا کسری موجود در این زمینه جبران شود.

وی با بیان اینکه محلول ها و ژل های ضدعفونی کننده دست تولید شده در این شرکت در مراکز درمانی، ادارات و نهادهای دولتی و بخش های مختلف تولیدی و صنعتی در استان یزد توزیع شد، درباره حجم تولید این محلول ها نیز گفت: ما در اسفند ماه و همزمان با آغاز شیوع کرونا بیش از 100 تن محلول ضدعفونی کننده سطوح و 72 تن محلول و ژل ضدعفونی کننده دست تولید کردیم. در فروردین ماه نیز 30 تن محلول و ژل ضدعفونی کننده دست و 25 تن محلول ضدعفونی کننده سطح تولید و عرضه کردیم.

نصیری زاده درباره تسهیلات اخذ شده از صندوق نوآوری و شکوفایی برای تولید این محلول های ضدعفونی کننده نیز گفت: ما برای تولید و عرضه این محلول ها مبلغ دو میلیارد تومان تسهیلات از صندوق نوآوری دریافت کردیم که بسیار سریع به حساب شرکت ما واریز شد.

وی اضافه نمود: ما با استفاده از این تسهیلات مواد اولیه تولید این محلول های ضدعفونی کننده را خریداری و همچنین تجهیزات و امکاناتی را نیز به خط تولید خود اضافه نمودیم. این تسهیلات انصافا به ما در این جهت کمک کرد که جای تقدیر و تشکر دارد. این حرکت صندوق نوآوری و شکوفایی یک حرکت بسیار شایسته برای کمک به شرکت های تولیدکننده بود تا بتوانند نیاز کشور در زمینه تولید محصولات مرتبط با شیوع کرونا را تامین کنند و بنده به عنوان یک تولیدکننده قدردان محبت آنها هستم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 290

به "تولید 230 تن محلول و ژل ضدعفونی کننده توسط یک شرکت دانش بنیان در استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید 230 تن محلول و ژل ضدعفونی کننده توسط یک شرکت دانش بنیان در استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید