تلفیق تکنولوژی و گردشگری؛ واقعیت افزوده و تاثیر آن بر گردشگری

به گزارش طرفداران رونالدو، بسیاری از مسافران به دنبال هر بهانه ای برای اضافه کردن جدیدترین برنامه ها به تلفن هوشمند خود هستند. شرکت های جهانگردی که امیدوارند از این موضوع بهره ببرند، در سالهای اخیر به واقعیت افزوده ای روی آورده اند، که در آن اشیاء مجازی بر صحنه های دنیای واقعی به وسیله دوربین های گوشی هوشمند قرار می گیرند، مثل بازی پوکمون.

تلفیق تکنولوژی و گردشگری؛ واقعیت افزوده و تاثیر آن بر گردشگری

بهترین تجربه سفر را به https://bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای گردشگری بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

تعدادی از ارائه دهندگان سفر از واقعیت افزوده برای بهبود جنبه های گسسته تجربه یک مسافر استفاده نموده اند.

به عنوان مثال، شرکت هواپیمایی KLM رویال هلندی دارای این ویژگی دربرنامه تلفن همراه است که به مسافران این امکان را می دهد تا اندازه چمدان ها را دوباره آنالیز نمایند و یا موزه ملی سنگاپور و گالری هنر اونتاریو هر دو تاسیسات هنری پیشرفته واقعیت افزوده را ایجاد نموده اند.

در همین حال، شهر هیوستون از پتانسیل واقعیت افزوده در سطح وسیع تر استفاده نموده است.

شرکت Houston AR، یک برنامه واقعیت افزوده را راه اندازی کرد که گردشگری در هیوستون را جذاب تر می نماید. سخنگوی این شرکت عنوان نموده است: ما همه داده های مسطح را از سیستم مدیریت محتوای خود گرفتیم و یک تجربه همه جانبه برای افراد محلی و بازدید نمایندگان ایجاد کردیم. هنگامی که کاربر برنامه را باز می نماید و دوربین تلفن هوشمند خود را بر روی مکانهای فعال شده در دنیای واقعی ثابت نگه می دارد، به او اطلاعاتی در خصوص رستوران ها، کافه ها و نقاط دیدنی مانند موزه ها، اماکن خرید و سایر فعالیت ها ارائه می گردد.

پس از راه اندازی موفقیت آمیز برنامه Houston AR، این شرکت آغاز به کار بر روی نقطه عطف بعدی خود کرد: ادغام واقعیت افزوده در کمپین های تبلیغاتی بازدید از هیوستون. یکی از مزایای استفاده از واقعیت افزوده در تبلیغات این است که تعامل همه جانبه و حسی محور می تواند به ایجاد ارتباط عاطفی با مصرف نمایندگان یاری کند.

گام بعدی چیست؟ استفاده از فناوری برای تقویت جاذبه های مهم هیوستون

علاوه بر مشاهده اطلاعات در خصوص مکان های اطراف، کاربران برنامه Houston AR به زودی می توانند نماهای 360 درجه ای از جاذبه های مهم در شهر مانند مرکز فضایی هیوستون و موزه پرواز ستاره ها را کشف نمایند.

با این ویژگی جدید که پیش بینی می گردد در تابستان 2030 راه اندازی گردد، کاربران قادر خواهند بود دستگاه خود را به سمت های مختلف جابجا نمایند تا به صورت پانوراما از این فضا ها استفاده کند، گویی واقعاً در آنجا حضور دارد. Houston Fir میخواهد این نرم افزار جدید را در ماه ها و سال های آینده بهبود بخشد و اضافه کردن گنجینه ای در حال گسترش از مطالب تازه و ویژگی های مفید، از جمله خرید بلیت از راه دور برای برترین جاذبه های هیوستون و ادغام با سرویس های تاکسی اینترنتی مانند Uber و Lyft نیز از دیگر گرینه های مد نظر Houston First است.

منبع: گردشبان
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 330

به "تلفیق تکنولوژی و گردشگری؛ واقعیت افزوده و تاثیر آن بر گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفیق تکنولوژی و گردشگری؛ واقعیت افزوده و تاثیر آن بر گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید