تشکیل کارگروه پیشگیری از کرونا در آموزش و پرورش کاشان

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران/اصفهان مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: جامعه امروز نیازمند حفظ آرامش روانی و رعایت بهداشت عمومی به عنوان مهمترین روش مقابله با کروناویروس است.

تشکیل کارگروه پیشگیری از کرونا در آموزش و پرورش کاشان

حسین مقنی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه پیشگیری از کرونا ویروس در مدیریت آموزش و پرورش کاشان براساس دستورالعمل ارسالی به مدارس، مدیران به یاری گرفته شدند تا کارکنان، دانش آموزان و اولیا آنها را برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا آموزش دهند.

وی اضافه کرد: برای حفظ سلامت دانش آموزان و پیشگیری از بیماری کرونا کار ضد عفونی کردن مدرسه های این شهرستان با هماهنگی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا است.

وی توضیح داد: برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری کرونا ویروس برای مدیران مدارس با استفاده از فضای مجازی، تشکیل سه کارگروه بیماری کرونا با حضور شورای معاونان اداره و کارشناسی سلامت و پیشگیری از جمله برنامه ها در مورد پیشگیری از کرونا ویروس بود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان اضافه کرد: ممنوع شدن هرگونه تجمع دانش آموزان و فرهنگیان با عنوان مراسم، اردوهای برون شهری و برون شهری، بازدیدها و اعزام به مسابقات، جلسات و دوره های آموزشی از دیگر برنامه های مدیریت آموزش و پرورش کاشان بود.

وی توضیح داد: آموزش شیوه ضد عفونی کردن مدارس با استفاده از کلر به وسیله اتوماسیون اداری و فضای مجازی برای مدیران، سرایداران و والدین دانش آموزان، ضد عفونی کردن ساختمان مدیریت، رستوران و درمانگاه فرهنگیان به صورت روزانه از دیگر اقدام های پیشگیرانه در مقابل کروناویروس بود.

وی گفت: تهیه و توزیع بروشورهای آموزش پیشگیری از بیماری کرونا ویروس در اتوماسیون اداری، ارسال روزانه غیبت دانش آموزان مدارس ناشی از انواع بیماری و شرکت در ویدئو کنفرانس مشترک وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش، دو نوبت تشکیل جلسه با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نیز از دیگر اقدامات بود.

مقنی با اشاره به درخواست مردم برای تعطیلی مدارس گفت: صدور مجوز تعطیلی مدارس بر عهده وزارت بهداشت و با هماهنگی مسوولان استانی است و این مدیریت تصمیم گیرنده نهایی نیست و شهروندان مطمئن باشند که برای دولتمردان نیز سلامت دانش آموزان مقدم بر آموزش آنها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 133

به "تشکیل کارگروه پیشگیری از کرونا در آموزش و پرورش کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کارگروه پیشگیری از کرونا در آموزش و پرورش کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید