ترامپ صدور عفو برای فرزندان و دامادش را آنالیز نموده است

به گزارش طرفداران رونالدو، نیویورک تایمز روز سه شنبه گزارش داد، رئیس جمهور آمریکا در خصوص عفو احتمالی پیشگیرانه سه فرزند ارشد و مشاورش جارد کوشنر، قبل از ترک مسند ریاست جمهوری، صحبت نموده است.

ترامپ صدور عفو برای فرزندان و دامادش را آنالیز نموده است

به نقل از هیل، دو فرد آگاه از این موضوع به نیویورک تایمز گفتند که دونالد ترامپ با مشاورانش درباره احتمال اعطای عفو پیشگیرانه به فرزندان، داماد و وکیل خصوصی اش رودی جولیانی صحبت نموده است.

نیویورک تایمز اوایل روز سه شنبه گزارش داده که جولیانی هفته گذشته در خصوص یک عفو احتمالی با دونالد ترامپ صحبت نموده بود.

اما این روزنامه گفت دونالد ترامپ با توجه به این نگرانی که وزارت دادگستری جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در قبال خانواده او تلافی انجام دهد، عفو دونالد ترامپ جونیور، اریک ترامپ، ایوانکا ترامپ و همسرش کوشنر را مورد آنالیز قرار داده است.

کاخ سفید واکنش فوری به این گزارش نشان نداد.

دونالد ترامپ جونیور، ارشدترین پسر رئیس جمهور در جریان تحقیقات رابرت مولر، مشاور ویژه سابق در خصوص ارتباطات کمپین ترامپ با روسیه به منظور دریافت اطلاعات مربوط به هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات ریاست جمهوری پیش از انتخابات 2016، تحت بازپرسی نهاده شد. اما از سمت دفتر مولر با دونالد ترامپ جونیور مصاحبه ای صورت نگرفت و او متهم هم نشد.

داماد دونالد ترامپ نیز هنگام بازپرسی از او در خصوص مجوزهای امنیتی که رئیس جمهور در هر صورت مجاز شمرده بود، در خصوص ارتباطات خارجی خود به مقامات فدرال اطلاعات نادرست داد. دادن اطلاعات نادرست یا ناکامل حین آنالیز پیش زمینه برای مجوزهای امنیتی، یک جرم فدرال است.

نیویورک تایمز یادآور می گردد که ماهیت نگرانی ترامپ در خصوص هرگونه مواجهه احتمالی جنایی برای اریک ترامپ یا ایوانکا ترامپ، نامشخص است. این روزنامه همچنین افزود که وکیل دادگستری منهتن، در حال آنالیز نقض های ادعایی مالیاتی در سازمان ترامپ است.

دلیل عفو رودی جولیانی هم نامشخص توصیف شده، این در حالی است که دادستان های فدرال در منهتن در حال آنالیز معاملات تجاری او در اوکراین و اینکه آیا او با برکناری ماری یوانوویچ، سفیر سابق اوکراین در آمریکا ارتباطی داشته یا خیر، هستند.

رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته مایکل فلن، مشاور امنیت ملی سابق خود را که اتهام دروغ گویی به مقامات فدرال در جریان تحقیقات مولر را پذیرفته بود، عفو کرد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 673

به "ترامپ صدور عفو برای فرزندان و دامادش را آنالیز نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ صدور عفو برای فرزندان و دامادش را آنالیز نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید