تأثیر کرونا بر فراوری پالایشگاه های پارس جنوبی

به گزارش طرفداران رونالدو، سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فراوری مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: فراوری گاز و سایر محصولات مجتمع گاز پارس جنوبی مطابق گذشته در حال اجرا بوده و شیوع ویروس کرونا تاثیری در فرایند فراوری نداشته است.

تأثیر کرونا بر فراوری پالایشگاه های پارس جنوبی

علی احمدی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه با مشارکت فعال پالایشگاه ها در راستای دستیابی به فراوری پایدار و حداکثری در شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا، تمهیدات مناسبی در سطح مدیریت بهره برداری پالایشگاه ها و با همکاری و پشتیبانی واحدهای ستادی اجرا شده است، اظهار کرد: مطابق دستورالعمل های بهداشتی وزارت نفت و HSE ستاد برنامه ریزی های لازم جهت حضور همکاران انجام شده است.

به گفته وی، این امور برای تحقق و تداوم فراوری حداکثری، ضمن پایش لحظه ای آخرین شرایط فراوری گاز و سایر محصولات در سطح مجتمع، قابلیت اعلام پیش بینی مناسب از شرایط فراوری و تخلیه و ارسال به موقع آنها به مبادی مربوطه را دارد.

سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فراوری مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اهمیت فراوری میعانات گازی و ارسال پیوسته این محصول به مصرف کنندگان اظهار کرد: شرایط فراوری این محصول نیز همیشه پایش شده و به مبادی مربوطه ارسال می گردد.

به گفته احمدی، برنامه ریزی دقیق برای تخلیه به موقع مخازن ذخیره سازی کلیه پالایشگاه های سایت 1و2 این مجتمع در این امور انجام می گردد و بر همین اساس، ارسال پایدار و به موقع به مشتریان صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه با همکاری و همراهی گروه های مختلف از جمله امور بین الملل و مدیریت کسب و کار شرکت ملی نفت، پایانه های نفتی پارس جنوبی و مدریت نظارت بر صادرات و مبادلات نفتی، تخلیه و ارسال به موقع میعانات گازی پالایشگاه های مجتمع در سایت 1و2 شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در حال اجرا است، اظهار کرد: در حال حاضر اتان فراوریی در این مجتمع نیز در حالت حداکثری بوده و در حال ارسال به پتروشیمی های مصرف کننده در منطقه است.

به گفته سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فراوری مجتمع گاز پارس جنوبی، فراوری و صادرات گوگرد و گازمایع این مجتمع نیز طبق روال طبیعی انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 238

به "تأثیر کرونا بر فراوری پالایشگاه های پارس جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأثیر کرونا بر فراوری پالایشگاه های پارس جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید