بیش از 300 پروژه راهبردی در دانشگاه تربیت مدرس به اتمام رسیده است

به گزارش طرفداران رونالدو، رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: تا به امروز بیش از 374 پروژه یا بسته شش ماهه برای برنامه راهبردی دانشگاه تربیت مدرس تعریف شده است که تمام آن ها در مهر 98 به پایان رسید.

بیش از 300 پروژه راهبردی در دانشگاه تربیت مدرس به اتمام رسیده است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در بیست و هفتمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور که امروز 4 اردیبهشت ماه 99 به میزبانی دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد با اشاره به برنامه راهبردی دانشگاه گفت: ما سال 94 طرحی با عنوان طرح تحول راهبردی در دانشگاه تربیت مدرس تصویب کردیم تا بر اساس این طرح دانشگاه تا سال 1404 هدف و برنامه مشخصی داشته باشد.

وی با بیان اینکه هدف از تدوین این طرح ارتقای دانشگاه تربیت مدرس و رسیدن به تراز 280 دانشگاه های دنیا است؛ شرح داد: طرح تحول و یا برنامه راهبردی دانشگاه تربیت مدرس چهار اولویت اصلی دارد که تعامل میان بخشی و میان رشته ای، حضور در تعاملات بین المللی، خوداتکایی، پایداری اقتصادی و مدیریتی و پایداری در کنار ارتقای کیفی آموزش و پژوهش از جمله اولویت های اصلی این برنامه راهبردی در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس ادامه داد: طرح تحول دانشگاه تربیت مدرس از سال 95 در دانشگاه اجرایی شد و در امواج شش ماه یک بار به صورت بسته های کوچک موفقیت طی شده است. در این بسته ها اهداف مقطعی برای ارتقای پله های موفقیت دانشگاه تدوین شده است و حوزه های مختلف آموزش، پژوهش و ... را شامل می شود.

احمدی اظهار کرد: تا به امروز بیش از 374 پروژه یا بسته شش ماهه برای برنامه راهبردی دانشگاه تربیت مدرس تعریف شده است که تا مهر 98 به پایان رسیده است. برای اینکه بتوانیم آثار میان مدت و بلند مدت برنامه راهبردی دانشگاه تربیت مدرس را در سطح ملی مشاهده کنیم، برای این امر یک مدل دینامیکی منطبق بر منطق تدوین شد تا بتواند شاخص های این حرکت را تبیین کند و برای توسعه سرعت حرکت برنامه راهکار در نظر بگیرند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: برای اینکه ما بهترین الگوی پیشرفته را داشته باشیم باید تلاش کنیم تا به تراز دانشگاه های برتر دنیا ارتقا پیدا کنیم. امیدوار هستیم تا سال 1404 به این هدف مهم دست یابیم؛ خوشبختانه طی سال های اخیر تاثیر مناسبی برای رسیدن به هدف در دانشگاه طی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 279

به "بیش از 300 پروژه راهبردی در دانشگاه تربیت مدرس به اتمام رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 300 پروژه راهبردی در دانشگاه تربیت مدرس به اتمام رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید