بزرگترین جشنواره هنری اروپا به دلیل کرونا لغو شد

به گزارش طرفداران رونالدو، بزرگترین جشنواره هنری اروپا موسوم به گلاستونبری که به صورت سالانه در انگلیس برگزار می گردد به دلیل همه گیری کرونا لغو شد.

بزرگترین جشنواره هنری اروپا به دلیل کرونا لغو شد

با ما سفر کنید و با تور اروپا زمستانی از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

برگزار نمایندگان این همایش بین المللی روز پنجشنبه با انتشار بیانیه ای که یک نسخه آن در توئیتر منتشر شد عنوان کردند این دومین سال پیاپی است که جشنواره گلاستونبری به دلیل کرونا لغو شده و بلیت های تهیه شده به سال آینده منتقل خواهد شد. این درحالی که بلیت های پارسال نیز به سال جاری منتقل شده و ظرفیت شرکت در همایش سال جاری تکمیل بود.

سال گذشته پنجاهمین سالروز برگزاری این جشنواره بود که به دلیل شیوع کرونا لغو شد. برگزار نمایندگان جشنواره سال جاری کوشش کردند تا محل برگزاری را جابه جا نمایند اما پیشرفتی در این زمینه حاصل نشد.

گلاستونبری به اجراهای موسیقی اش معروف است اما در این جشنواره تئاتر، سیرک، کمدی و بسیاری هنرهای اجرایی دیگر نیز به نمایش در می آید.

در سال 2005 محوطه اجرای گلاستونبری بالغ بر بیش از 3.6 کیلومترمربع بوده و بیش از 186 اجرای زنده در آن اجرا شده و بالغ بر 150 هزار نفر مخاطب داشته است.

اما لغو مجدد این جشنواره مساله ای فراتر از ناخرسندی هوادارانی است که از سال گذشته در انتظار شرکت در همایش سال جاری بوده اند. این مساله ضربه ای به فعالیت اصحاب هنر در انگلیس است که سالانه 5 میلیارد پوند برای اقتصاد کشور سودآور می نمایند.

کارشناسان معتقدند که تداوم بحران کرونا، فعالیت صنعت هنر در انگلیس را به نصف خواهد رساند.

این جشنواره بین المللی در حالی لغو شده که دولت انگلیس به رغم همه گیری کرونا، سال جاری میزبان دو کنفرانس مهم بین المللی با حضور رهبران دنیا است. دولت از 16 دی ماه گذشته برای جلوگیری از گسترش افسارگسیخته ویروس کرونا قرنطینه سراسری اعلام نموده است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 768

به "بزرگترین جشنواره هنری اروپا به دلیل کرونا لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین جشنواره هنری اروپا به دلیل کرونا لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید