بایدن در نظرسنجی جدید6 درصد از ترامپ جلو افتاد

به گزارش طرفداران رونالدو، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد جو بایدن، نامزد ریاست جمهوری پیشتاز دموکراتها از دونالد ترامپ جلو زده است.

بایدن در نظرسنجی جدید6 درصد از ترامپ جلو افتاد

به نقل از پایگاه هیل، نظرسنجی اجرا شده از سوی یو.اس.ای تودی-دانشگاه سافولک، که نتایجش اخیرا منتشر شده نشان داد، 44 درصد از پاسخگویان از جو بایدن، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و 38 درصد از دونالد ترامپ حمایت نموده اند.

آخرین نظرسنجی اجرا شده از این نوع از سوی یو.اس.ای تودی-دانشگاه سافولک در ماه دسامبر نشان داده بود که ترامپ به میزان سه درصد از بایدن جلوتر بوده است. بایدن اواخر سال گذشته میلادی درگیر رقابت پرازدحام درون حزبی دموکراتها برای مشخص نامزد ریاست جمهوری حزب بود در حالی که ترامپ با تحقیقات برای استیضاحش درگیر بود.

این نظرسنجی جدید در عین حال دریافت که اکثریت پاسخگویان نه بایدن و نه ترامپ را رهبران قدرتمندی نمی دانند. 45 درصد از افزاد شرکت نموده در این نظرسنجی رئیس جمهور فعلی آمریکا را رهبری قدرتمند دانستند، در حالی که 52 درصد گفتند که این عبارت توصیف درستی برای او نیست. همچنین 43 درصد نیز این عبارت را توصیف درستی برای جو بایدن دانستند، در حالی که 47 درصد با آن مخالفت کردند.

در عین حال 57 درصد پاسخگویان گفتند، بایدن به مردم اهمیت می دهد در حالی که در مقام مقایسه 39 درصد این عقیده را درباره ترامپ داشتند.

با این حال ترامپ در ارتباط با این پرسش که چه کسی می داند چطور کارها را به خاتمه برساند آمار بهتری داشت. 51 درصد گفتند از نظر آنها این ترامپ است که میداند چطور کارها را انجام دهد، در حالی که 48 درصد گفتند این عقیده را درباره بایدن دارند.

ترامپ در حال حاضر درگیر تداوم شیوع کروناویروس در آمریکا است، در حالی که بایدن نیز به توضیح رویکرد خود برای پاسخ دادن به شیوع کروناویروس پرداخته و در این راستا مجموعه ای از توصیه های کارشناسان سلامت عمومی را گردآوری نموده و چندین برنامه در فضای مجازی درباره این مساله برگزار نموده است.

رئیس جمهور آمریکا نیز با انتقادهای فراوانی از بابت نحوه پاسخ دادن دولتش به بحران شیوع کرونا روبرو شده و در این راستا اخیرا در یک اظهارنظر جنجالی گفت، کارشناسان پزشکی باید تزریق مواد ضدعفونی نماینده برای درمان ویروس کووید 19 را مطالعه نمایند!

نظرسنجی اجرا شده از سوی یواس ای تودی-دانشگاه سافولک در فاصله 21-26 آوریل در میان 1000 نفر برگزار شده است.

در حال حاضر بایدن در چندین نظرسنجی در سطح ملی از ترامپ پیش افتاده است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 289

به "بایدن در نظرسنجی جدید6 درصد از ترامپ جلو افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن در نظرسنجی جدید6 درصد از ترامپ جلو افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید