اینترمیلان 1 - آث میلان 2؛ زلاتان شیر دربی دلامادونینا

به گزارش طرفداران رونالدو، تیم فوتبال میلان در دربی دلامادونینا به رجحان 2 بر 1 رسید تا علاوه بر خاتمه دادن به نوار پیروزی های تیم همشهری، 12 امتیازی گردد و همچنان صدرنشین بماند.

اینترمیلان 1 - آث میلان 2؛ زلاتان شیر دربی دلامادونینا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آبی و قرمز های شهر میلان در شرایطی به این مسابقه رسیده بودند که ویروس کرونا اردوی هر دو تیم را تحت تاثیر قرار داده بود و تعدادی از بازیکنان هر دو تیم به دلیل ابتلا به این ویروس در قرنطینه خانگی به سر می برند.

پاس دقیق چالهان زمینه ساز گل اول

در چهار ملاقات پیشین دربی دلامادونینا اینتر به پیروزی دست یافته بود و در آغاز و در دقایق ابتدایی بازی هم فزونی با میزبان مسابقه یعنی تیم آبی شهر میلان بود، ولی این فزونی خیلی زود با بازی هوشمندانه آث میلان از بین رفت و زلاتان در دقیقه 13 روی پاس عمقی چالهان اوغلو با سمیر هندانوویچ تک به تک شد و کولاروف که جا مانده بود، از پشت سر رسید و به پشت پای مهاجم تنومند میلانی ها زد تا داور بدون تعلل نقطه پنالتی را نشان دهد. مهاجم سوئدی قرمز پوشان شهر میلان پشت این ضربه پنالتی ایستاد و اگرچه هندانوویچ پیروز به مهار این ضربه شد ولی در ریباند گل اول بازی در ریباند با بغل پای زلاتان رقم خورد.

سه دقیقه برای دیل زلاتان کافی بود

دقیقه 16 در شرایطی که اینتر خوب بازی می کرد و دو حمله خوب برای جبران گل خورده از سمت راست خط دفاعی میلان طرح ریزی نموده بود، روی یک ضدحمله سریع با پاس خوب لیائو که با ظرافت خاصی روی تیرک دوم دروازه به زلاتان رسید، گل دوم بازی برای قرمز های میلانی با بغل پای مطمئن ستاره سوئدی ثبت شد.

لوکاکو بازی را به تساوی کشاند

پس از اینکه اینتری دوغافلگیری دوبار دروازه خودشان را باز شده دیدند، بار دیگر برای رسیدن به گل کوشش کردند و این کوشش ها پایان در دقیقه 29 با پاس عرضی پریشیچ که پس از شیرجه ناپیروز دوناروما به لوکاکو رسید، گل اول بازی را ثبت کرد.

کوشش های بی پایان اینتر برای تساوی در نیمه اول

ضربه سر لائوتارو در دقیقه 32، در ادامه با شوت ناقص لوکاکو و شوت بارلا همراه شد، ولی این دوناروما بود که جایگیری خوبی داشت و به ماجرا سرانجام داد. اینتر در دقایق پایانی نیمه اول هم چند موقعیت بسیار خطرناک ایجاد کرد که هیچ کدامشان به گل تبدیل نشد و ضربات دو مهاجم اینتر به گل ننشست.

اینتر به دنبال فرار از شکست

شاگردان کونته برای تغییر نتیجه وارد زمین شدند و کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتند ولی اولین حمله جدی در دقیقه 57 با ارسال زیبا و دقیق ویدال ایجاد شد که البته ضربه اشرف حکیمی با فاصله بسیار کمی راهی اوت شد. چند دقیقه بعد باز هم اینتر خطرساز شد و اینبار شوت فنی بارلا از داخل محوطه جریمه پس از برخورد به بازیکنان میلان راهی کرنر شد تا همچنان کوشش های اینتر برای زدن گل تساوی ادامه دار باشد.

میلان جلو کشید و خطرساز شد

اولین تعویض کونته شکست میلان و پیولی سرمربی این تیم، وارد کردن اریکسون به زمین بود و همچنان حملات این تیم ادامه داشت، ولی حالا دیگر میلان هم جلوتر آمده بود و ضدحملات خطرناکی روی دروازه اینتر ایجاد می کرد. مهم ترین اتفاق در این دقایق روی دروازه میلان رخ داد که داور برخورد دوناروما و لوکاکو در دقیقه 73 را پنالتی بیان کرد، ولی خیلی زود تصمیم خود را پس گرفت و بازی از کنار دروازه آغاز شد.

اینتر بالاخره مقابل میلان زانو زد

هرچه دقایق بازی به پایان نزدیک شد، اینتر عملکرد آشفته تری برای طراحی حمله داشت و میلان هم به خوبی از این به هم ریختگی برای تلف کردن زمان بازی بهره برد، تا در نهایت علیرغم اینکه کوتاه تعویض های تهاجمی خود را نیز انجام داده بود و سانچز هم وارد زمین شد، آبی های شهر میلان پس از چهار پیروزی پیاپی پایان مقابل قرمز های این شهر شکست بخورند. هرچند در دقیقه 93 پاس عمقی لائوتارو برای لوکاکو که شب خوبی را پشت سرنگذاشته بود، می توانست نتیجه بازی را به تساوی 2 بر 2 بکشاند که ضربه مهاجم بلژیکی اینتر با فاصله کمی راهی اوت شد.

چهار بازی و چهار پیروزی دور از انتظار برای میلان

با این شکست اینتر که از سه بازی قبلی خود هفت امتیاز کسب نموده بود، در همین امتیاز باقی ماند و میلان به نمایش های دور از انتظار خود با پیولی ادامه می دهد و با کسب چهار پیروزی و 12 امتیاز به صدرنشینی خود ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 527

به "اینترمیلان 1 - آث میلان 2؛ زلاتان شیر دربی دلامادونینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترمیلان 1 - آث میلان 2؛ زلاتان شیر دربی دلامادونینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید