اورلوف: زنیت اگر به تجارت فکر می نماید باید سردار آزمون را بفروشد

به گزارش طرفداران رونالدو، پیشسکوت و گزارشگر قدیمی فوتبال روسیه توصیه ای به مدیران تیم زنیت سن پترزبورگ برای فروش سردار آزمون به ناپولی ایتالیا کرد.

اورلوف: زنیت اگر به تجارت فکر می نماید باید سردار آزمون را بفروشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از Soccer روسیه، گنادی اورلوف درباره انتقال احتمالی سردار آزمون، مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ به ناپولی ایتالیا در فصل تابستان امسال میلادی گفت: در رسانه ها می نویسند که ناپولی تمایل زیادی به جذب سردار آزمون دارد و این بازیکن دارای قرارداد رسمی با زنیت تا سال 2022 است. تصمیم نهایی را باید باشگاه زنیت، سردار آزمون و ناپولی باید بگیرند.

پیشسکوت و گزارشگر قدیمی فوتبال روسیه اضافه نمود: به شما توصیه می کنم به ناپولی نروید، زیرا شهر غیر بهداشتی است. مالک باشگاه ناپولی بسیار ثروتمند و به طور غیر رسمی پادشاه این شهر است. اگر نگاه جدی به این تیم داشته باشید ناپولی فضای پر پیچ وخمی دارد که بازیکنان را رها می نماید. انتقال ایگواین را به خاطر دارید؟ از نظر سرعتی سردار آزمون مناسب بازی برای ایتالیایی هاست. او تندوتیز و شوتزن است و شم گلزنی دارد. چنین بازیکنی نیازمند ناپولی است. البته زنیت هم قیمت را تعیین می نماید. اگر زنیت به تجارت فکر می نماید اکنون زمان فروش سردار آزمون فرا رسیده است. می توانید 25 میلیون یورو به دست آورید و شاید ناپولی هم آن را بپذیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 296

به "اورلوف: زنیت اگر به تجارت فکر می نماید باید سردار آزمون را بفروشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اورلوف: زنیت اگر به تجارت فکر می نماید باید سردار آزمون را بفروشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید