اعلام تاثیر محدودیت های کرونایی بر ترافیک تهران، جزئیات جریمه خودرو های غیرمجاز

به گزارش طرفداران رونالدو، رییس پلیس تهران عظیم از کاهش 80 درصدی ترافیک پایتخت در ساعات ممنوعیت تردد و نیز شروع جریمه خودرو های متخلف از طریق دوربین ها از شب گذشته اطلاع داد.

اعلام تاثیر محدودیت های کرونایی بر ترافیک تهران، جزئیات جریمه خودرو های غیرمجاز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار محمد حسین حمیدی درباره محدودیت هایی ترافیکی کرونایی در پایتخت گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، این محدودیت ها از اول آذرماه شروع شده و بر اساس آن تردد خودرو ها از ساعت 21 تا 4 صبح ممنوع اعلام شد.

وی با بیان اینکه در نخستین شب، این طرح به شکل هشدار و ارشادی اجرا شد، گفت: در این مدت سعی کردیم تا به رانندگان هشدار ها و آموزش های لازم را بدهیم.

حمیدی ادامه داد:، اما از یکشنبه شب خودرو های غیرمجازی که اقدام به تردد درسطح شهر نموده بودند از طریق دوربین ها و به مبلغ 200هزار تومان برای هر شب جریمه شدند.

رییس پلیس راهور تهران عظیم درباره جریمه خودرو ها درسفر های بین شهری نیز گفت: خروج خودرو ها با پلاک تهران و ترددشان در دیگر شهر ها یک میلیون تومان در هر شبانه روز را درپی خواهد داشت که از سوی همکاران من اعمال خواهد شد.

حمیدی درباره صدور مجوز برای مشاغل نیازمند تردد شبانه نیز گفت: مشاغلی مانند سازمان های امدادی، درمانی و ... که فعالیت آن ها لازم است تعیین شده و لیست آن ها به همراه شماره پلاک خودرو های مجاز آن ها به فرمانداری ها ابلاغ شده است. سازمان هایی که هنوز لیست خودرو های خود را اعلام ننموده اند باید این لیست را به فرمانداری اعلام نمایند.

به گفته رییس پلیس هدایت و رانندگی تهران عظیم، معیار عدم جریمه از سوی پلیس لیستی است که از فرمانداری گرفته شده و در سیستم اعمال گردد.

وی درباره تاثیر محدودیت ها در کاهش تردد نیز گفت: طی ساعات محدودیت حدود 80 درصد تردد های درون شهری کاهش پیدا نموده است. همچنین در طول روز هم جریان ترافیک صبحگاهی ما حدود 20 درصد و ترافیک عصرگاهی نیز 38 درصد کاهش داشته است.

حمیدی درباره مخدوش کردن پلاک خودرو ها نیز گفت: این موارد جرم بوده و علاوه بر جریمه 200هزار تومانی و توقیف خودرو در دادگاه نیز به آن رسیدگی خواهد شد. ماموران پلیس راهور در معابر حضور داشته و به طور جدی با این موارد برخورد خواهندکرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 656

به "اعلام تاثیر محدودیت های کرونایی بر ترافیک تهران، جزئیات جریمه خودرو های غیرمجاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام تاثیر محدودیت های کرونایی بر ترافیک تهران، جزئیات جریمه خودرو های غیرمجاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید