ارتقای 14 سایت همراه اول شهری و جاده ای در خوزستان

به گزارش طرفداران رونالدو، مدیر مخابرات منطقه خوزستان از ارتقای 14 سایت پر ترافیک شهری و جاده ای روستایی همراه اول در استان با هدف ارائه خدمات با کیفیت و پوشش حداکثری به مشترکان اطلاع داد.

ارتقای 14 سایت همراه اول شهری و جاده ای در خوزستان

به گزارش از ، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتقای 14 سایت پر ترافیک شهری و جاده ای روستایی همراه اول به منظور ارائه خدمات با کیفیت و پوشش حداکثری به مشترکان انجام شد.

او اضافه نمود: با نصب تکنولوژی های 3 G و 4 G برای ارائه خدمات مطلوب و افزایش پوشش شبکه ای همراه و اینترنت پرسرعت تجهیز و بروز رسانی شد.

فلاح زاده بیان داشت: با اجرای عملیات ارتقای تکنولوژی سایت های همراه اول، خدمات تونل دلا و زاووت شهرستان اندیکا، بیمارستان اروند و کارخانه پوشش لوله شهرستان اهواز، شیلات شهرستان باوی، بجک و سدمارون شهرستان بهبهان، شهرک شهید بهشتی شهرستان دشت آزادگان و نمره یک و بقعه یک شهرستان رامهرمز ارتقا یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به ارتقای خدمات سلمانیه شهرستان شادگان، خلیفه حیدر شهرستان شوش و زهیریه شهرستان هویزه اظهار کرد: این اقدامات تأثیر زیادی در کاهش نقاط کور، افزایش پوشش آنتن دهی و پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه ارتقای کیفیت و ارائه اینترنت پرسرعت همراه اول در سطح این نقاط و اطراف آن خواهد داشت.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 556

به "ارتقای 14 سایت همراه اول شهری و جاده ای در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای 14 سایت همراه اول شهری و جاده ای در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید