آهنگ شیوع ویروس کرونا در کردستان تندتر شد

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران/کردستان بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اعلام نموده تا به امروز تعداد کل نمونه های آزمایش شده ویروس کرونا 523 مورد بوده که 189 مورد مثبت و 264 مورد آن نیز منفی بوده است.

آهنگ شیوع ویروس کرونا در کردستان تندتر شد

بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، فرایند گسترش شیوع ویروس کرونا در استان صعودی است و کردستان در آستانه افزایش شدید مبتلایان بر روی نمودار قرار گرفته است.

همچنین در شهرستان سقز که اکنون با 73 مورد همچنان در صدر شهرستان های آلوده استان است، بازارها و ادارات به تعطیلی و قرنطینه کشیده شده محدودیت تردد نیز در این شهر ادامه دارد.

بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان تا امروز چهارشنبه 28 اسفندماه، موارد مثبت به تفکیک شهرستان ها 73 نفر در سقز، 38 نفر در بانه، 29 نفر در سنندج، 13 نفر در قروه، 8 نفر در کامیاران، 12 نفر در بیجار، 8 نفر دیواندره، 5 نفر در مریوان، دو نفر در دهگلان و یک نفر در سروآباد اعلام شده است.

تا به امروز تعداد کل نمونه های آزمایش شده ویروس کرونا در استان 523 مورد بوده که 189 مورد مثبت و 264 مورد آن نیز منفی بوده است.

همچنین تا به امروز در کردستان 20 نفر به دلیل ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده اند؛ که به تفکیک در شهرستان سقز 11 نفر، قروه 3 نفر، سنندج 3نفر، بانه یک نفر و مریوان یک نفر بوده است. و در حال حاضر 165 نفر در سطح بیمارستان های استان بستری هستند.

دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام نموده که طی هفته های آینده شاهد تعداد بیماران بسیار بیشتری در کردستان خواهیم بود.

مردم باید قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و با آغاز علایم، در سایت salamat.gov.ir ثبت نام نمایند و مشاوره رایگان دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 185

به "آهنگ شیوع ویروس کرونا در کردستان تندتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آهنگ شیوع ویروس کرونا در کردستان تندتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید