شروع ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی 99 ، شرایط شرکت در آزمون و رسته های شغلی مورد احتیاج

به گزارش طرفداران رونالدو، دبیر چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از آغاز ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی اطلاع داد و درباره شرایط شرکت در این آزمون و رسته های شغلی آن شرح داد.

شروع ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی 99 ، شرایط شرکت در آزمون و رسته های شغلی مورد احتیاج

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، محمدحسین قمری دبیر چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی در حاشیه دومین مجمع هماهنگی سال 1399 در مرکز همایش های صدا و سیما با اعلام شروع ثبت نام این آزمون به مدت 2 هفته گفت: داوطلبان متقاضی می توانند از امروز 21 تیرماه، در آزمون استخدام بخش خصوصی که حدود 18500 موقعیت شغلی در بیش از 2400 شرکت و سازمان دانش بنیان، صنعتی و تجاری بخش خصوصی برگزار می گردد، ثبت نام نمایند.

وی با بیان اینکه تنها شرط لازم برای داوطلبان در این آزمون شرط سنی بالای 15 سال است، اضافه نمود: داوطلبان می توانند در 9 دسته شغلی با 264 عنوان شغلی به رقابت پرداخته و براساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا 2 دسته شغلی ثبت نام نموده و از فرصت استخدام در یکی از 2400 شرکت بخش خصوصی بهره مند شوند.

دبیر چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی با اشاره به اینکه دسته های شغلی این آزمون عبارتنداز اقتصادی، اداری و حقوقی، مهندسی، فنی و اجرایی، هنر، رسانه و آموزش، مدیریتی، کارشناسی و ارائه خدمات، سلامت، بازاریابی و فروش و فناوری اطلاعات، توضیح داد: نکته ویژه این آزمون اعلام احتیاج بعضی سازمان ها و شرکت ها به دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی برای جذب بیش از 1000 نیرو به طور جداگانه در موقعیت های جداگانه در موقعیت های مختلف است. از جمله این سازمان ها، سازمان صدا و سیما با اعلام احتیاج 10 هزار نیرو، گروه صنعتی فولاد هیربد با اعلام احتیاج 3000 نیرو، شرکت مهندسی کیان ترابر، ذوب فولاد امید آریان، مجموعه فروشگاه های رفاه، بیمه پاسارگاد، بیمه کارآفرین و تعدادی دیگر از شرکت ها و سازمان ها که اسامی کامل آن ها در دفترچه راهنمای چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی درج شده است.

قمری با بیان اینکه چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی به صورت سراسری در 31 استان کشور برگزار و ثبت نام آن به صورت اینترنتی و به وسیله سایت inre.ir انجام می گردد، اضافه نمود: آزمون استخدام بخش خصوصی در 2 مرحله برگزار می گردد که مرحله اول آن به صورت اینترنتی شامل آزمون های شخصیت شناسی، دانش و مهارت های عمومی و تخصصی هر شغل به وسیله پاسخگویی به سوالات چند گزینه ای بوده و مرحله دوم آن در قالب مصاحبه حضوری با شرکت ها برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: داوطلبان می توانند برای اطلاعات بیشتر درمورد جزئیات آزمون، زمان و مراحل برگزاری آن، انواع مشاغل موجود، استان های محل برگزاری آزمون و... دفترچه راهنمای آزمون را از inre.ir دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 438

به "شروع ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی 99 ، شرایط شرکت در آزمون و رسته های شغلی مورد احتیاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی 99 ، شرایط شرکت در آزمون و رسته های شغلی مورد احتیاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید