وزیر ورزش بالاخره برای تماشای بازی پرسپولیس به قطر می&zwnjرود؟

به گزارش طرفداران رونالدو، معاون وزیر ورزش گفت: هنوز سفر وزیر به قطر قطعی نیست و بستگی به شرایطی دارد که میزبان فراهم می نماید و اینکه مسایل قرنطینه مناسب باشد.

وزیر ورزش بالاخره برای تماشای بازی پرسپولیس به قطر می&zwnjرود؟

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی علی نژاد در حاشیه فینال لیگ برتر کشتی فرنگی در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات لیگ به تیم های ملی ما خیلی یاری می نماید و برگزاری این مسابقات باعث شد که کشتی که دچار رخوت شده بود خارج گردد. مسابقات لیگ خیلی خوب بود. ما خیلی زود المپیک را در سال 2021 داریم و لازم بود کشتی گیران تنه به تنه هم بخورند و باعث افتخار است که در این شرایط فدراسیون کشتی توانست مسابقات را با رعایت پروتکل های بهداشتی شروع کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه بیشتر لیگ های ما مجوز برگزاری را دریافت نموده اند. لیگ های والیبال، بسکتبال و هندبال ما در حال برگزاری است. رشته های رزمی نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی از بهمن ماه برگزار خواهد شد. برگزاری لیگ ها باعث رونق ورزش کشور می گردد. می دانید که ورزش باعث نشاط ملی و تندرستی و حتی مبارزه با کروناست والبته با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی.

پرسپولیس میبره یا اولسان؟ هرکی درست بگه موتور برقی مال اونه

پرسپولیس میبره یا اولسان؟ هرکی درست بگه موتور برقی مال اونه

معاون وزیر ورزش در خصوصد اینکه رشته های رزمی هم لیگ هایشان شروع می گردد، گفت: بله مجوز برگزاری مسابقات داده شده و با رعایت پروتکل های بهداشتی لیگ های رشته رزمی هم برگزار می گردد.

علی نژاد در خصوص اینکه وزیر ورزش برای دیدن فینال لیگ قهرمانان آسیا به قطر سفر خواهد نمود یا نه گفت: هنوز این سفر قطعی نیست وبستگی به شرایطی دارد که میزبان فراهم می نماید و اینکه مسایل قرنطینه مناسب باشد و هنوز سفر وزیر به قطر قطعی نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 650

به "وزیر ورزش بالاخره برای تماشای بازی پرسپولیس به قطر می&zwnjرود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش بالاخره برای تماشای بازی پرسپولیس به قطر می&zwnjرود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید