لانه کردن 20 مار زنگی در گاراژ یک خانه

به گزارش طرفداران رونالدو، مردی اهل شهر میزا، از آریزونا، با شرکت مارگیری تماس گرفت تا به او در راندن 3 ماری که در گاراژ خانه خود دیده بود یاری نمایند. اما وقتی ماموران این شرکت به محل رسیدند، موضوع را وخیم تر از این دیدند. خانواده ای بزرگ از مارهای زنگی در این گاراژ لانه نموده بودند.

لانه کردن 20 مار زنگی در گاراژ یک خانه

به گزارش خبرآنلاین؛ مردی با شرکت متخصص در گرفتن مار تماس گرفت و گزارش وجود 3 مار زنگی در خانه خود را داد. اما او اشتباه می کرد، حداقل 20 مار زنگی پشت الماسی غربی (5 مار بزرگسال و 15 بچه مار) در گاراژ خانه این مرد لانه نموده بودند. یکی از مارهای بزرگسال باردار هم بود.

ماموران این شرکت، بیشتر مارها را در حالی یافته بودند که کنار آبگرم کن گاراژ بهم ریخته صاحبخانه چنبره زده بودند. آنها از تماشا این تعداد مار واقعا حیرت نموده بودند.

سر مارهای زنگی پشت الماسی غربی تقریبا مثلثی شکل است و اگرچه سم آنها قدرت کمتری از سم مارهای گونه خود دارد، باز هم باید هنگام مواجهه با آنها بسیار مراقب بود.

ماموران شرکت مارگیری ابتدا با انبرهای مخصوص، هر کدام از مارها را برداشته و در سطل های بزرگ پلاستیکی قرار دادند تا بعد آنها را به محل سکونت طبیعی شان، منطقه بیابانی، منتقل نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1621

به "لانه کردن 20 مار زنگی در گاراژ یک خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لانه کردن 20 مار زنگی در گاراژ یک خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید